Gorillas lanceert kwaliteitsbier

Begin deze week kondigde Gorillas haar eigen private label aan, met speciale nadruk op duurzaamheid en transparantie bij de productie van de producten en de selectie van partners. Vandaag presenteert het bedrijf het eerste merkproduct van het nieuwe eigen label: <start-up beer>.
Gorillas wil haar klanten meenemen op een smaakreis zonder dat ze diep in de buidel hoeven te tasten. Vanaf vandaag kunnen klanten twee heerlijke en verfrissende ambachtelijke bieren bestellen via de Gorillas app: een Beierse Helles en een Pale Ale. Het <start-up beer> wordt in Zuid-Duitsland geproduceerd door een bekroonde en eeuwenoude kleine brouwerij die 100% hernieuwbare energie gebruikt.
Binnenkort zullen nog drie andere eigen merken beschikbaar zijn in de Gorillas app. Elk van de Gorillas eigen merken zal een andere focus hebben, gedreven door de Gorillas waarden en met een focus op de creatie van een sterke, gedurfde en authentieke merkbeleving. In de zomer zullen in totaal zo’n 50 Gorillas producten, verdeeld over 11 productcategorie뮬 beschikbaar zijn in de Gorillas app.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.