Groei Resengo naar 3000 relaties

Amersfoort, 7 november 2019 – Het is vandaag de dag van onschatbare waarde om je onderneming online goed te profileren. Een innovatief online reserverings- en communicatiesysteem speelt hier een grote rol in en maakt dat een bedrijf 24/7 bereikbaar is. Resengo zorgt er al meer dan 16 jaar voor dat dit zo eenvoudig, efficiënt en gebruiksvriendelijk mogelijk verloopt. Het bedrijf kent een voortdurende groei en in oktober 2019 doorbraken zij de grens van 3000 relaties.
Enkele cijfers
Het voorbije jaar ging het IT-bedrijf van 2300 relaties naar meer dan 3000 relaties, waarvan 2500 restaurateurs. Zowel het aantal Resengo-gebruikers als het aantal verwerkte reserveringen en het aantal gereserveerde couverts zijn sterk gestegen. Het aantal reserveringen ligt momenteel op 1,2 miljoen per maand. In augustus 2018 bereikte Resengo de kaap van 1 miljoen maandelijks online gereserveerde couverts. Ondertussen zijn dit er 1,5 miljoen.
Innovatieve Resengo-producten
In 2019 lanceerde Resengo heel wat nieuwe en innovatieve producten om nog beter op de wensen van hun relaties in te spelen. Een goed voorbeeld hiervan is de Restofoon. Dit product fungeert als een antwoordapparaat dat volledig zelfstandig telefonische reserveringen aanneemt en afhandeld. Dit omdat niet elke gast de weg gevonden heeft naar het wereldwijde web en er nog steeds heel wat telefoons binnenkomen, vooral tijdens openingsuren.
Binnen enkele dagen biedt Resengo ook de mogelijkheid aan om te reserveren via Google. Daarnaast koppelt het al langer moeiteloos met kassasystemen, online personeelsplanning, de doorlopende boekingskanalen als Diningcity en Heerlijk.nl en andere tools.
Rooskleurige toekomst
CEO Dirk Gypen ziet 2020 dan ook rooskleurig tegemoet: “We hebben een succesvol jaar achter de rug en ons klantenbestand is sterk gegroeid. Online reserveren staat niet stil en wij dus ook niet. We investeren voortdurend in nieuwe innovatieve producten en verbeteringen op basis van feedback van onze gebruikers. Daarnaast willen we in de nabije toekomst nog meer inzetten op strategische partnerships met sterke spelers in de horecasector, zoals Nostradamus, Lightspeed, unTill, Smart Event Manager en Gault&Millau.”
Resengo is sinds dit jaar ook actief in Spanje. Verder zijn er enkele ambassadeurs-zaken bijgekomen in de UK en Zuid-Amerika.
Over Resengo
Resengo is een innovatief digitaal bedrijf afkomstig uit Antwerpen, met kantoren in België en Nederland. Sinds 2003 leveren ze de meest uitgebreide online reserveringsoplossingen op de markt en staan ze garant voor eerlijke en transparante contracten aan een correcte prijs. Het team bestaat uit een 45-tal werknemers met een mix aan programmeurs, marketeers, customer succes verantwoordelijken en accountmanagers.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.