Hartstichting kiest Mangrove als online partner

In 2014 bestaat de Hartstichting 50 jaar. Een mooi moment voor een nieuw hartstichting.nl. Mangrove is gevraagd de huidige online activiteiten onder de loep te nemen en vanuit een strategisch advies een platform te realiseren voor de verschillende doelgroepen van de Hartstichting.
Begin van 2014 wordt de herziene website hartstichting.nl gelanceerd.
Wat meer achtergrond:
De huidige site voldoet niet meer aan de standaarden. Het impactvolle verhaal van de Hartstichting verdient een podium, waar niet alleen praktische en objectieve informatie te vinden is, maar waar de bezoeker overtuigd wordt van de urgentie van het werk van de stichting. Op basis van uitgebreid gebruikersonderzoek hebben we daarom een nieuwe contentstrategie ontwikkeld. Daarbij zullen we de laatste inzichten uit persuasive design combineren met een aanpak waarin persoonlijke verhalen de bezoeker aanzetten om zelf ook in beweging te komen; letterlijk en figuurlijk. Dit alles volledig responsive, waardoor het brede publiek van de Hartstichting zowel mobiel als via desktop de site optimaal kan gebruiken.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.