Geplaatst door Harvest Digital

Harvest Digital wint FD Gazelle Award 2021

Harvest Digital wint een FD Gazellen award

De door het Financieel Dagblad in het leven geroepen FD Gazellen Award zal dit jaar voor de 18e keer worden georganiseerd. De belangrijkste voorwaarde voor de uitreiking van deze prestigieuze erkenning is een omzetgroei van minimaal 20% over een periode van 3 jaar. Dit jaar mag Harvest Digital acte de présence geven tijdens de uitreiking op 25 november in Theater Amsterdam.

” In de afgelopen jaren hebben we een new breed agency neergezet dat de disciplines technology, data en digital combineert, met als primaire focus het optimaliseren van de customer experience”, aldus Arnold Vonk (Managing Partner van Harvest Digital). “Het is positief om te zien dat onze propositie aanslaat en resulteert in de groei van onze organisatie. Deze award hebben we dan ook te danken aan onze collega’s, klanten en partners.“

Harvest Digital werkt onder andere voor klanten als Landal Greenparks, Friesland Campina, Exact Software, BNG Bank en Durex. Het Groningse bedrijf werd in 2016 opgericht door Arnold Vonk en Sander Hof. Er werken nu 45 mensen bij het bedrijf.