Industry Wire

Havas Media Nederland wint Toyota, Lexus en Susuki account

Amstelveen, 13 oktober 2014 – Louwman & Parqui B.V. en B.V. Nimag hebben na een uitgebreide pitch het mediabureau Havas Media gekozen voor het behartigen van de geïntegreerde mediastrategie, -planning en -inkoop. Het account betreft de merken Toyota, Lexus en Suzuki.

Marlies van Steenoven, mediamanager van Louwman en Parqui geeft aan: “De automotive markt wordt steeds competitiever waarbij de consument steeds lastiger te bereiken is. Het oriëntatie- en koopproces speelt zich steeds meer online af in plaats van in de showroom. Havas Media verraste ons met een sterke business-resultaatgedreven aanpak en een duidelijke senioriteit op digitaal en strategie”.

Roel van den Borne, CEO Havas Media Nederland is blij met het gewonnen account:“De afgelopen jaren hebben we hard gewerkt aan het uitbouwen van het bureau, door te investeren in expertise, tools en onderzoek gericht op het digitale marketing-communicatiemodel van de toekomst. Het binnenhalen van een sterke lokale klant is de kroon op ons werk en reflecteert de kwaliteit van de Nederlandse Havas Media organisatie”.

Meer informatie: www.havasmedia.nl

Over Havas Media

Havas (Euronext Paris: HAV.PA) is een van de grootste mondiale reclame-, digitale en communicatiegroepen ter wereld. Havas heeft zijn hoofdkantoor in Parijs en opereert via twee bedrijfsonderdelen, Havas Creative en Havas Media Group. Havas heeft ongeveer 15.000 werknemers. Meer informatie over Havas is te vinden op de website van het bedrijf: www.havas.com.

 

Havas Media Group (www.havasmedia.com) is de snelst groeiende mediagroep ter wereld, actief in meer dan 120 landen en heeft twee belangrijke commerciële merken: Havas Media en Arena Media. De groep biedt een uitgebreid scala aan communicatie- en mediadiensten, online en offline.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht