Industry Wire

Head Office NL klaar voor de toekomst

Hilversum, 6 november 2013Head Office NL, een 100% dochteronderneming van Sanoma Media Netherlands, heeft haar transitie naar een full service content marketing bureau waarbij digitale expertise verder is ingebed in de organisatie afgerond. Hiermee anticipeert het bureau op de structurele veranderingen op het gebied van digitalisering en mediagebruik. Daarnaast voegt het bureau een tiental projecten toe aan haar klantportfolio. Deze worden overgenomen van Sanoma Media Netherlands.  In de loop van 2014 moet de overgang van deze projecten zijn afgerond. 

Fred van Gelder, Managing Director Head Office NL: ”In de afgelopen maanden is Head Office getransformeerd naar een toekomstbestendig full service content marketing bureau waarbij digitale expertise verder is ingebed in de organisatie. Op deze manier zijn wij op alle fronten een partner van onze klanten.”

Transitie

In augustus van dit jaar is Head Office NL gestart met de communicatie over haar herpositionering. Het bureau zet nu de volgende stap in de transitie naar een toekomstbestendig full service content marketing bureau door de structuur van het bureau verder aan te passen aan de vraag van opdrachtgevers en de ontwikkelingen in de markt. Zo beschikt Head Office NL naast een content afdeling print over een strategie team, een digital content afdeling, een digital business development team en een social media team.

 

10 projecten ondergebracht bij Head Office NL

Sanoma Nederland brengt de volgende projecten van sportbonden onder bij Head Office NL:

·         Golf: GOLF Journaal, Golfers Magazine, Golf.nl

·         Paarden: Hoefslag, In de Strengen, Paard & Sport, Paard & Leven, Phryso

·         Hockey: Hockey.nl

·         Schaatsen: Schaatsen.nl

 

Over Head Office NL

Head Office NL, onderdeel van Sanoma, vertaalt de marketingcommunicatiestrategie van opdrachtgevers naar een effectieve contentmarketingstrategie. Ook verzorgt het bureau de complete uitvoering daarvan. Storytelling is daarbij een wezenlijk onderdeel. De content is voor de totale doelgroep beschikbaar, vindbaar en deelbaar. Naast IKEA behoren onder meer KLM, Mercedes-Benz, Procter & Gamble, Heineken, KPN en E.ON tot het portfolio. Head Office NL levert multimediale oplossingen en onderscheidt zich door klantdata te verrijken tot klantprofielen en deze te koppelen aan content die op het juiste moment, via het juiste kanaal naar de juiste persoon wordt gedistribueerd.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht