Industry Wire

Geplaatst door Marcommit

Hendrik-Jan Vonk start bij Marcommit als algemeen directeur en mede-eigenaar

Baarn, 20 maart 2019 – Hendrik-Jan Vonk (40) is per 1 maart gestart als algemeen directeur en mede-eigenaar bij PR- en contentmarketingbureau Marcommit. De communicatiemarkt is continu in beweging en PR speelt een steeds strategischere rol binnen communicatie- en marketingstrategieën. De afgelopen jaren heeft Marcommit dan ook een flinke groei doorgemaakt. Met de komst van Hendrik-Jan wil het bureau dit succes en de groei een extra impuls geven. Naast de dagelijkse leiding zal Hendrik-Jan zich vooral focussen op het uitbreiden van het klantportfolio en het optimaliseren van de organisatiestructuur.

Voor zijn overstap naar Marcommit was Hendrik-Jan werkzaam als Directeur Overheid bij Raet. In deze rol was hij lid van het MT. Voordat hij in 2008 bij Raet startte, was hij werkzaam als accountmanager bij Scope Business Media en Pon Automotive. In zijn loopbaan hebben het ontwikkelen van creatieve product-marktcombinaties en mensgericht leiderschap een belangrijke rol gespeeld. Hendrik-Jan heeft een scherp oog voor wat er in de markt gebeurt en weet wat een organisatie en een team nodig hebben om hier (snel) op in te spelen.

Hendrik-Jan Vonk over zijn aanstelling: “Marcommit is een gevestigd en gerespecteerd PR-bureau en ik ben dan ook heel trots dat ik hier vanaf nu deel van uitmaak. Het speelveld van PR is interessanter en relevanter dan ooit. Organisaties zijn continu bezig met de vraag hoe ze zich in de markt moeten positioneren. Ik kijk er dan ook naar uit om samen met het team deze klantvraagstukken om te zetten in passende strategieën. Eén van mijn belangrijkste doelen voor Marcommit is dat, terwijl we optimaliseren en groeien, de identiteit behouden blijft. Professionalisering mag de proactiviteit, creativiteit en eigenzinnigheid niet in de weg staan. Marcommit moet bovenal een gave club blijven, waar mensen graag werken en klanten mee willen samenwerken.”

Marianne van Barneveld, oprichter van Marcommit: “Wij zijn heel blij met de komst van Hendrik-Jan. Om ons bureau verder te laten groeien, zijn we bewust op zoek gegaan naar iemand met leiderschapskwaliteiten. Iemand die weet wat er nodig is om als organisatie snel in te spelen op ontwikkelingen en mee te bewegen met de markt. Met Hendrik-Jan hebben wij er alle vertrouwen in dat wij onze doelstellingen voor de komende jaren kunnen gaan realiseren.”

——–

Over Marcommit
Marcommit gelooft in de kracht van engagement. Het Marcommit team zoekt altijd proactief naar opvallende campagne-onderwerpen, slimme oplossingen en spot zoveel mogelijk kansen om de doelstellingen van klanten te bereiken. Of je nu een merk wilt uitbouwen, opinieleiderschap wilt claimen, een product of dienst wilt introduceren, content nodig hebt om campagnes te ondersteunen, nieuw talent wilt aantrekken, leads wilt genereren of een nieuwe doelgroep wilt aanspreken, Marcommit zet zijn tanden erin.

Marcommit is dé B2B PR- en contentspecialist in de Benelux. Het bureau heeft een specialisatie in de IT- en HR-branche. Tot het klantportfolio behoren meer dan 50 organisaties waaronder: Gemalto, Telindus, Klarna, Ultimaker, OutSystems, SAP Customer Experience, Raet, ISBW, Onguard en CRM Partners. Kijk voor meer informatie op: www.marcommit.nl

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht