Geplaatst door Finkel | Facebookwinkels

Hoe sociaal bent u als online ondernemer?

Het internetgebruik is veranderd.
Social media, en dan met name Facebook, staat bovenaan qua internet gebruik en heeft het reguliere internetgebruik ver achter zich gelaten. Voor online ondernemers betekent dit niet alleen dat hun klanten zich ergens anders bevinden, ook het gedrag van online consumenten is veranderd. Door social media is er een “van horen zeggen” en “op aanraden van” consumentengedrag ontstaan.

Lastig?, Moeilijk? Zeker niet. Het betekent juist nieuwe kansen voor u als online ondernemer.

Finkel.nl is een online winkelsysteem dat het mogelijk maakt een Facebookwinkel te starten en is ontstaan uit het principe “consumenten gaan eerder over tot een aankoop als dit op aanraden is van familie of vrienden”.

Een Facebookwinkel van Finkel.nl is geen normale webwinkel. Het is een webwinkel die volledig is geïntegreerd in de Facebookpagina van de ondernemer. Met een leger aan online betaalmethodes worden online transacties binnen Facebook afgehandeld.

Daarnaast biedt de Facebookwinkel innovatieve en effectieve promotiemiddelen. Naast het eenvoudig instellen van productkortingen of een dagaanbieding, kan er gekozen worden om bepaalde producten tijdelijke te laten betalen met likes, om zo een product snel onder de aandacht te brengen. Ook is het mogelijk een productkorting weg te geven in ruil voor een like op de Facebookpagina. Met de sticky shop optie kan eenvoudig een of meerdere kopieën van de Facebookwinkel op het internet worden geopend met als grote voordeel dat ze allemaal beheerd kunnen worden vanuit hetzelfde beheerportaal. De geïntegreerde berichtenplanner maakt het mogelijk dat u als ondernemer vooraf marketing berichten of product updates kunt plaatsen op zowel Facebook als Twitter.

Een Facebookwinkel van Finkel.nl sluit perfect aan bij het nieuwe online consumentengedrag. De aankopen via uw Facebookwinkel kunnen eenvoudig worden gedeeld met vrienden en vrienden van vrienden. Maak fans van uw klanten en laat hun uw merk uw producten promoten op Facebook en Twitter.

Vergeet een traditionele webwinkels met betaalde hosting, dure en complexe marketing campagnes en geforceerde SEO optimalisatie. Start simpelweg uw webwinkel waar uw klanten zich bevinden, op Facebook. Krijg inzicht in uw klanten, start een gerichte verkoop –en marketingcampagne op Facebook die er wel toe doet.

Finkel.nl biedt een full service social commerce dienst die maandelijks opzegbaar is. Eenvoudig, flexibel en effectief.