Industry Wire

Geplaatst door Human Inference

Holland Casino optimaliseert datakwaliteit met Human Inference

Holland Casino ontvangt op jaarbasis ruim 6 miljoen bezoekers, die zich bij entree moeten identificeren en registreren. Holland Casino is wettelijk verplicht om de naam en adresgegevens van haar gasten in een landelijk bezoekersregistratiesysteem te registreren. Hans Steffens, Manager Services & Leveranciers ICT bij Holland Casino, licht toe: “Voordat wij gebruikmaakten van de datakwaliteitsoplossing van Human Inference hadden wij te maken met een groot percentage foutief ingevoerde adresgegevens. Het corrigeren hiervan kostte ons veel tijd en geld. Daarom zijn we op zoek gegaan naar een oplossing die de ingevoerde adresgegevens direct controleert en indien nodig aanpast. Dat heeft ook te maken met gastheerschap. We willen voorkomen dat gasten bij het scannen van hun pas verkeerde adresgegevens in beeld krijgen.”

Sabine Palinckx, CEO van Human Inference: “Wij zijn trots op het feit dat Holland Casino met onze software een optimaliseringsslag heeft gerealiseerd. Het versturen van correspondentie naar klanten is een proces dat vlekkeloos moet verlopen. Niet alleen omdat anders kostbare tijd en geld verloren gaan, maar ook omdat dit de relatie met de klanten van Holland Casino ondersteunt. Onze software voorkomt dat adresgegevens foutief worden ingevoerd, waardoor de kwaliteit van data dus op voorhand gewaarborgd wordt. Dit bespaart Holland Casino veel correctiewerk achteraf.”

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht