Industry Wire

Geplaatst door Mijndomein

Homepage takeover Mijndomein

Speciaal voor Valentijn heeft Mijndomein een nieuwe homepage en een nieuw logo. Met onder meer een hartje in het logo en een cursor die kleine hartjes achterlaat.

Hoewel een homepage takeover een krachtige manier is om aandacht van bezoekers te trekken, is het voor hen vaak storend. Mijndomein laat op haar eigen website zien dat het ook op een leuke manier kan. Aan de homepage takeover is ook een actie gekoppeld: een ultieme match. Speciaal voor vandaag krijgen bezoekers een .online voor 1,- euro + 50% korting op de Websitemaker.

Klanten kunnen het ook

Met de Websitemaker maken klanten trouwens zelf ook acties als een homepage takeover of andere personalisaties. Ze kunnen voor speciale gelegenheden zoals Valentijnsdag speciale effecten op de site laten zien. Of een aanbieding instellen die alleen in een bepaalde periode te zien is. Op basis van locatie een speciale boodschap op de website te plaatsen, kan ook. Met de homepage takeover voor Valentijn, hoopt Mijndomein haar klanten te inspireren.

Over Mijndomein

Mijndomein ging in 2003 van start als internetbedrijf en inmiddels uitgegroeid tot een bedrijf dat actief is op het gebied van domeinhosting, -registratie en het bouwen van websites en private lease. Het bedrijf richt zich als challenger op markten waar traditionele partijen de dienst uitmaken. Door in de bedrijfskolom grote stappen over te slaan, complexe zaken te vereenvoudigen en de klant online te bedienen, biedt Mijndomein betere service tegen een lagere prijs.

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht