Industry Wire

Geplaatst door HP

HP en Microsoft werken samen voor digitale transformatie in drie branches

Amstelveen, 29 april 2015 – HP kondigt vandaag een samenwerking aan met Microsoft Corp. om de digitale transitie voor de auto-industrie, de publieke sector en de financiële dienstverlening te vereenvoudigen. De oplossingen zorgen ervoor dat bedrijven snel een gedifferentieerd productaanbod kunnen leveren met nieuwe omzetmogelijkheden voor mobiel, web en social.

HP Business Process as-a-Service (BPaaS) oplossingen voor Microsoft Dynamics® bieden snelle en op maat gemaakte oplossingen aan bedrijven, die digitale, mobiele en sociale interactie met klanten mogelijk maakt. De samenwerking tussen HP en Microsoft is gebaseerd op een 30 jarig strategisch partnerschap waarbij HP wereldwijd de grootste en meest uitgebreide diensten van Microsoft levert. In die 30 jaar is HP meerdere malen geprezen voor uitmuntende levering en leiderschap.

“Het voldoen aan klant- en partnerverwachtingen is onze eerste prioriteit en in de nieuwe digitale wereld zijn die geëvalueerd”, aldus Mathew George, Chief Manager (Petro Chemicals), Indian Oil. “Door te werken met HP en Microsoft kunnen wij onze processen transformeren, waardoor we tegen lagere kosten de interactie met de klant verbeteren. We breiden nu ons werk met HP en Microsoft uit om de digitale ‘client-first experience’ te verbeteren en daardoor verzekerd te zijn van klantloyaliteit.”

HP en Microsoft bouwen een uitgebreid portfolio van processen om de business te verbeteren. Ze worden geleverd als Business Process as-a-Service oplossingen. De oplossingen versnellen:

• Case Management – Eenvoudig geconfigureerd om verschillende business procestypes te ondersteunen, zoals licentie en toegang management, subsidie management en wetshandhaving.
• Social Benefits Administration – Deze oplossingen kunnen gebruikt worden om een brede reeks van sociale diensten aan burgers te leveren.
• Diensten aan burgers: portals en call centers – De oplossingen bieden burgers via verschillende kanalen toegang tot interactie met de overheid om informatie en diensten op te vragen.
• Transformatie van banken – Geeft klanten de mogelijkheid om business processen te moderniseren en te automatiseren met een kantorennetwerk, kredietverleningssystemen en het mobiliseren van het verkoopteam. Hierdoor worden efficiëntere verkoopresultaten behaald en diensten verleend, zodat een betere klantervaring ontstaat.
• Transformatie van leenprocessen – Geeft klanten de mogelijkheid om business processen te moderniseren en te automatiseren voor systemen die oude leningen beheren. Daarnaast is het opbouwen van klantencommunicatie en dataopslag mogelijk.
• Aftersales customer experience management van autoverkopen – Staat proactieve verkoop van diensten toe en verbetert de ervaring van eindgebruikers.

Klanten en burgers verwachten eenvoudige, snelle en persoonlijke interactie met organisaties en de overheid. Deze ervaringen worden door HP gestimuleerd met behulp van snellere modernisatie van applicaties, sneller betreden van markten en groter onderscheidend vermogen ten opzichte van de concurrentie.

“Geen enkele trend heeft zoveel impact op organisaties en de overheid als de behoefte om te digitaliseren”, aldus Anthone Withers, Director en General Manager, Microsoft Business Applications, Enterprise Services. “Onze BPaaS oplossingen zorgen voor snelle verplaatsing richting de digitale wereld voor klanten. Dit gebeurt door bestaande applicaties te moderniseren en processen te versimpelen, zodat een betere klantervaring wordt gerealiseerd.”

De HP Business Process as-a-Service oplossingen zijn geoptimaliseerd om op het HP Helion Managed Virtual Private Cloud platform te draaien. Het biedt mogelijkheden om dit snel te implementeren in de business. HP maakt gebruik van het Microsoft Dynamics platform om consumptieprijsmodellen of vaste kosten per product/dienst te bieden, gericht op de specifieke behoeften van de organisatie.

“De combinatie van brancheleider Microsoft Dynamics en kennis en ervaring van HP resulteert in specifieke branchegerichte IP. Het vertegenwoordigt grote waarde en biedt kansen aan organisaties die op zoek zijn naar een snellere manier om producten en diensten op de markt te brengen”, aldus Hayden Stafford, Vice President, Enterprise Sales, Microsoft Business Solutions. “In de auto-industrie, bijvoorbeeld, bieden we zowel lokale als internationale OEM’s de mogelijkheid om snel over te stappen naar een digital first klantervaring.”

Beschikbaarheid
HP Business Process as-a-Service oplossingen voor Microsoft Dynamics services zijn wereldwijd beschikbaar.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht