HubSpot-partner Deeply Digital opent kantoor in Amsterdam

Creatieve content, meer dan tien jaar HubSpot-ervaring en een internationaal team. Vanaf 1 februari 2022 is het Britse Deeply Digital ook in Amsterdam te vinden. Het marketingbureau gaat in Nederland aan de slag voor B2B-tech, met name de bedrijven die willen uitbreiden naar het buitenland.
Meer dan tien jaar geleden zag Deeply Digital oprichter Richard Strange het al: HubSpot is de toekomst voor B2B marketing. Als eerste Britse bureau werd hij partner van het marketing automation bedrijf, dat ook de uitvinder is van de inbound marketingmethode. De combinatie van HubSpot en creatieve content leverde Deeply Digital grote namen op, zoals Casio en Booking.com. “We weten hoe we B2B-bedrijven zichtbaar moeten maken,” vertelt Richard. “Het is eigenlijk best vreemd dat we zelf zo lang onder de radar zijn gebleven.”
Aan die onzichtbaarheid komt dit jaar een einde. Deeply Digital stapt met de opening van het Amsterdamse kantoor eindelijk in de schijnwerpers. Vraag is er genoeg, zo merken de teamleden. “Er zijn veel goede HubSpot-partners in Nederland, maar we zien weinig bureaus die zich specialiseren in creatieve, meertalige content,” vertelt Inge de Jong, content strateeg bij Deeply Digital Amsterdam. “Veel Nederlandse B2B-bedrijven hebben behoefte aan goede, Engelstalige content én ondersteuning met HubSpot. Die combi vinden ze bij ons.”
Deeply Digital heeft een kantoor aan de Weesperstraat en werkt nauw samen met de specialisten in het Verenigd Koninkrijk. Meer weten? Kijk op www.deeplydigital.nl of mail naar idejong@deeplydigital.nl.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.