Industry Wire

Geplaatst door Emerce

IAB en Emerce werken samen aan Digital Marketing Guide

Na het succes van de eerste Digital Marketing Live lanceert Emerce maart 2013 de Digital Marketing Guide, een handboek en website waarmee het actuele online advertising en
marketing ecosysteem in kaart wordt gebracht. IAB levert als kennispartner een belangrijke inhoudelijke bijdrage.

Uit onderzoek is gebleken dat adverteerders en online mediaplanners- en inkopers onvoldoende overzicht hebben in de markt door de grote fragmentatie van aanbieders. Daardoor zijn zij onvoldoende in staat om de juiste partner(s) in online advertising en marketing te selecteren. Er is overzicht nodig in het online advertising & marketing ecosysteem. De Digital Marketing Guide biedt dit overzicht.

IAB onderschrijft het belang van overzicht in de markt en breidt daarom haar samenwerking met Emerce uit. IAB levert een belangrijke bijdrage bij het in kaart brengen van de belangrijke actuele trends en ontwikkelingen. In de Digital Marketing Guide wordt met een handig stappenplan en veel praktische informatie het actuele online mediaplanningproces inzichtelijk gemaakt. Met een overzicht van alle relevante trends, ontwikkelingen en cijfers. Dienstverleners in digital marketing kunnen zich met een bedrijfsprofiel presenteren aan online mediaplanners, – inkopers, decisionmakers en marketeers. IAB-leden profiteren van een aantrekkelijke korting op een bedrijfsprofiel.

Het handboek wordt in een oplage van 5.000 stuks verspreid onder mediaplanners, directors en strategen van de belangrijkste media-inkoopbureaus en onder marketingmanagers en mediamanagers van de top 1.000 adverteerders.

Kijk voor meer informatie op www.digitalmarketingguide.nl

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht