IAB Nederland verwelkomt deze maand een nieuwe sponsor: Exterion Media

Amsterdam, 10 december 2015 – Deze maand verwelkomt IAB Nederland een nieuwe sponsor: Exterion Media. Samen met deze nieuwe sponsor en de huidige sponsoren, start IAB Nederland slagvaardig het jaar 2016. Samen met haar leden en sponsoren gaat IAB Nederland wederom een productief jaar tegemoet met als doel de digitale marketingbranche te stimuleren en doen groeien.
Exterion Media
Guy Grimmelt, Marketing & Business Development Director van Exterion Media zegt over het sponsorship: “We willen onze digitale groei verder brengen op diverse vlakken, zoals Digital Out-of-Home, mobile en data en daarom hebben we er, naar aanleiding van de prettige gesprekken met Govaert en Nathalie, voor gekozen om door middel van een sponsorship een inhoudelijke bijdrage aan het vak te realiseren opdat ons medium als geheel ook verder komt!”
Huidige sponsoren
Twee huidige sponsoren hebben besloten hun samenwerking met IAB Nederland te verlengen. Zo heeft De Persgroep Nederland IAB Nederland haar support het komende jaar weer toegezegd. Christel van den Hazel, directeur Advertising bij De Persgroep geeft aan: “Ons partnership met IAB Nederland past bij onze digitale ambities. De Persgroep wordt soms ten onrechte als krantenbedrijf neergezet. Wij hebben nieuwsmerken waarin wij digitaal heel krachtig zijn. In samenwerking met IAB Nederland kunnen wij het digitale landschap helpen vormgeven. Of het nu gaat om inspiratie, educatie, regulering of contacten, IAB Nederland pakt deze gebieden strijdvaardig op. Deze doelstellingen steunen wij van harte.”
Ook Result Recruitment blijft IAB Nederland in 2016 versterken. Arno Peperkoorn, directeur van Result Recruitment: ”Wij sponsoren IAB Nederland omdat zij staan waar wij voor staan: inspireren en verbinden middels kennisdeling. Allemaal waarden die wij als Result omarmen. IAB maakt de branche slimmer en inzichtelijker en dat steunen wij met trots.”
Directeur van IAB Nederland Govaert Plesman over de sponsorships: “Als vanzelfsprekend zijn wij enorm blij met onze sponsoren en de hechte samenwerking die we met ze hebben. Met hun betrokkenheid zijn wij nóg beter in staat om al onze ambities waar te maken en ons digitale marketingvak, waar wij allemaal met passie in werken, te blijven stimuleren. We zijn momenteel ook in dialoog met nog enkele mogelijke sponsoren voor 2016.”
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.