ICTevents.nl biedt overzicht van ICT evenementen

HOUTEN, 20140526 — Het ICT informatiecentrum introduceert ICTevents.nl. De website toont een actueel en gerubriceerd overzicht van beurzen, congressen, seminars, workshops en andere events die IT gebruikers inspireren en informeren over een groot aantal ICT thema’s. Het vermelden van een event is kosteloos. Hierdoor kan het aanbod van relevante events eenvoudig actueel en compleet blijven.

Uitbreiding informatieplatform
Na ICTwhitepapers.nl is ICTevents.nl de tweede website in korte tijd waarmee het ICT informatiecentrum het informatieaanbod verder uitbreidt. Via de ICT nieuwsbrief kunnen IT gebruikers op de hoogte blijven van nieuwe whitepapers en events. Binnenkort komen daar een dagelijkse en wekelijkse update bij.

ICT informatiecentrum
Het ICT informatiecentrum publiceert en distribueert jaarlijks tienduizenden boeken, gidsen, informatiepakketten, whitepapers, checklist en andere online en offline kennisproducten rond de selectie,  implementatie en toepassing van IT oplossingen. Doel hiervan is om beslissers te helpen bij het nemen van betere besluiten over nieuwe ICT investeringen en vraagstukken. Het ICT informatiecentrum is onafhankelijk en al sinds 2001 de meest geraadpleegde kennisbron bij de selectie van bedrijfssoftware.

www.ictevents.nl