Industry Wire

Geplaatst door Storyboard

Influencer specialist Roy Boere verruilt Edelman voor Storyboard

Vanaf vandaag is influencer specialist Roy Boere begonnen als Account- en Influencer Network Manager bij Storyboard, nadat hij de overstap heeft gemaakt van Edelman Marketing & Communicatie. Hier werkte hij onder andere voor klanten als HP, Taco Bell en Booking.com. Met de komst van Roy haalt Storyboard nog meer kennis in huis en breidt ze haar accountteam uit.

De afgelopen jaren heeft Roy ervaring opgedaan in de wereld van media en influencer marketing.

Zo begon hij zijn carrière als vaste assistent van Nederlandse stylist en hoofdredacteur Bastiaan van Schaik, waar hij een unieke kijk in de mediawereld kreeg en een groot netwerk heeft opgebouwd. Vervolgens heeft hij vele freelance opdrachten gedaan voor verschillende merken en PR bureau’s, met ten alle tijden een haakje naar influencer marketing. Bij zijn laatste werkgever, Edelman Marketing & Communicatie, was hij vooral werkzaam voor de grotere consumentenmerken en lag zijn focus op influencer marketing.

“De ontwikkelingen op het gebied van influencer marketing gaan in sneltreinvaart”, zegt Roy Boere. “Daarom ben ik ontzettend enthousiast om, naast accountmanagement, mijn kennis op
het gebied van influencer marketing te delen met het gespecialiseerde team van Storyboard. Door hun ambitie, kwaliteit van content en de diverse, mooie merken waar ze mee samenwerken
kan ik niet wachten aan de slag te gaan!”

Martijn de Kemp, CEO Storyboard: “Wij nemen veranderende strategische vraagstukken waar op het gebied van digitale content en influencer marketing. Als grondlegger van celebrity influencer marketing in de Benelux, ligt er een belangrijke rol voor ons om onze klanten te ondersteunen met future proof strategieën, content en campagnes. Roy is, o.a. vanwege zijn achtergrond in PR, een zeer welkome toevoeging aan ons account- en influencerteam.”

Over Storyboard

Storyboard is een full service creative media company gespecialiseerd in digital strategies,
branded content en influencer marketing. Vanuit onze strategische hub, inhouse (video)productie, dedicated mediaspecialisten én uitgebreide netwerk aan invloedrijke celebrities en social influencers bereiken we wekelijks miljoenen consumenten. Dit doen we voor merken als Heineken, Rituals Cosmetics, ASICS en Jack Daniel’s.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht