Innovatieve App voor Teamontwikkeling

WIZIN heeft de App Tweamy op de markt gebracht waarmee teams hun samenwerking kunnen ontwikkelen.

Tweamy speelt in op de behoefte aan meer en betere samenwerking. Relaties tussen mensen zijn steeds belangrijker voor zakelijke resultaten. Hoe beter de kwaliteit van die relaties, hoe beter de samenwerking is en hoe beter de resultaten zijn.

Door gebruik te maken van moderne middelen besparen organisaties ook nog eens fors op de kosten. Voor relatief lage kosten kunnen teams tot veel betere prestaties komen.

Tweamy werkt onafhankelijk van de organisatiestructuur en kan worden toegepast in projectteams, afdelingen, werkgroepen en in teams van mensen uit meerdere organisaties.

Er is een Android en een IOS versie van de App. Voor mensen zonder mobiel apparaat is er een WebApp op de website www.tweamy.com.

In de App maken alle teamleden profielen van zichzelf en van de teamleden. De App wisselt deze profielen op een slimme manier uit waardoor teamleden meer inzicht krijgen in de samenwerking en de relaties met elkaar. De teamleden kunnen in Tweamy feedback aan elkaar vragen en Tweamy geeft tips om beter samen te werken.

De App zal worden doorontwikkeld op basis van gebruikerservaringen.

WIZIN is de eenmanszaak van Wim Zuidberg. Wim is MFN-registermediator en hij begeleidt teams die beter willen functioneren.