Introductie Triggre: Strategic agility system

Amersfoort, 2 oktober 2013 – Een uitzonderlijk gebruiksvriendelijk systeem waarmee organisaties razendsnel maatwerkapplicaties kunnen ontwerpen en uitrollen en zo continu kunnen inspelen op kansen in de markt. Dat is Triggre. Een ‘strategic agility system’ dat een einde maakt aan eindeloze en kostbare ontwikkeltrajecten van maatwerksoftware. Triggre richt zich specifiek op productontwikkeling en innovatie en speelt daarmee in op de noodzaak voor organisaties om zich continu aan te passen aan steeds sneller veranderende marktomstandigheden.

Triggre is volledig web-based en biedt een platform waarop snel en makkelijk (mobiele) webapplicaties en IT-systemen ten behoeve van processen als productontwikkeling, klantenservice of logistiek kunnen worden ontworpen en uitgerold. De applicaties kunnen moeiteloos worden gekoppeld aan kernsystemen van de eigen organisatie, zoals financiële- en ERP-systemen of systemen van klanten en partners. Applicaties kunnen continu worden aangepast op basis van nieuwe inzichten of ontwikkelingen. Zo kunnen organisaties de time-to-market van innovaties versnellen, de interactie met klanten en samenwerking met partners verbeteren en snel nieuwe bedrijfsmodellen ontwikkelen en implementeren.

Strategisch wendbaar
Mark Hulshof, CEO Triggre: “Anno 2013 moeten organisaties zich continu aanpassen aan veranderende omstandigheden. De impact van die veranderingen wordt steeds groter en de levensduur van producten wordt steeds korter. De noodzaak van snelle productontwikkeling en innovatie maar ook betere klantenservice en sales neemt dus toe. Waar maatwerktrajecten voorheen maanden, zo niet jaren in beslag namen, stelt Triggre organisaties in staat flexibel, snel en tegen veel lagere kosten concepten en nieuwe bedrijfsmodellen te ontwikkelen, toetsen en weer aan te passen wanneer nodig. Dat maakt organisaties letterlijk en figuurlijk strategisch wendbaar.“

Blinkt uit in gebruiksvriendelijkheid
Triggre blinkt uit in gebruiksvriendelijkheid. De software is qua structuur en vormgeving zo eenvoudig en intuïtief dat de IT-afdeling de ontwikkeling van applicaties zelfs deels of geheel kan overlaten aan een business- of innovatiemanager of een multidisciplinair team. Zodra het ontwerp klaar is vindt de uitrol van de applicatie -volledig automatisch en gecontroleerd – plaats in enkele seconden of minuten, afhankelijk van de complexiteit van het ontwerp.

Nieuwe stap
Triggre is ontwikkeld door IT-ondernemers Mark Hulshof (28) en Jesse Meijers (32), in samenwerking met de VU Amsterdam en met behulp van het investeringsfonds Invest In Future. Jesse Meijers, CTO Triggre: “Al jaren zien we bedrijven worstelen met maatwerkoplossingen. Enerzijds van groot strategisch belang voor de organisatie, anderzijds gaan er vaak lange en kostbare trajecten aan vooraf die de organisatie ook weer remmen in haar ontwikkeling. Dat kan en moet anders vonden wij. Met Triggre zetten we een nieuwe stap in de ontwikkeling van maatwerk.”

Kennismaking zakelijke markt
Deze week wordt Triggre voorgesteld aan de zakelijke markt. Organisaties in uiteenlopende branches, zoals de zorg, financiën en maakindustrie, maken kennis met het product. Triggre wordt op een ‘agile’ manier ontwikkeld. Continu zal pro-actief interactie worden gezocht met klanten, partners en andere stakeholders om het product op basis van nieuwe inzichten verder te brengen.

Over Triggre
Triggre verrast en inspireert ondernemers en ondernemingen met vernieuwende software die hen in staat stelt om het verschil te maken. Met het  Triggre strategic agility systeem kunnen organisaties razendsnel en makkelijk ideeën, strategieën en business concepten omzetten in innovatieve applicaties. Triggre vergroot concurrentievoordeel en verdienkracht en maakt organisaties weer strategisch wendbaar. Triggre. Building competitive advantage. www.triggre.com