IPsoft en Deloitte gaan samenwerken voor geoptimaliseerde klantwerkzaamheden en bedrijfsgroei

IPsoft en Deloitte Consulting LLP gaan samenwerken. Deloitte’s toonaangevende adviesdiensten en IPsoft’s autonome en cognitieve technologieën, worden vanaf nu samengevoegd voor geoptimaliseerde klantwerkzaamheden en ondersteuning van schaalbare bedrijfsgroei van klanten. Door strategieën te ontwikkelen die direct naar de markt gebracht kunnen worden èn consult door middel van IPsoft’s oplossingen, namelijk IPcenter en Amelia, volgt er een totaalpakket, waarmee diverse IT-pijnpunten van klanten binnen een versnelde implementatietijd te lijf kunnen worden gegaan.
De samenwerking tussen IPsoft en Deloitte borduurt voort op eerdere gezamenlijke prestaties en geeft antwoord op de exploderende vraag naar automatiseringsoplossingen. Onderzoek wijst namelijk uit dat meer dan 30 procent van de CIO’s in 2020 zelflerende automatiseringsoplossingen als top 5 investeringsprioriteit heeft staan1. Daarmee is de marktgroei voor robotachtige automatisering ingeschat op 60,5 procent2. De interesse om hierin te investeren, is vastgesteld in de context dat de groeiende druk op wereldwijde IT-budgetten voor zakelijke innovatie met 16 procent is toegenomen en dagelijkse uitgaven aan IT-werkzaamheden verminderd zijn met 57 procent*3.
“Deloitte pakt zakelijke uitdagingen aan met een oplossingsgerichte benadering,” zegt Ranjit Bawa, Principal Deloitte Consulting LLP en Leader Cloud & Infrastructure Deloitte. “Door samen te werken met IPsoft, bouwen wij oplossingen die problemen van klanten daadwerkelijk verhelpen en nieuwe kansen creëren voor kostenbesparing. Met onze vergaande industriekennis en IPsoft’s innovatieve diensten treden we vanaf nu op de voorgrond.”
“Momenteel is er een gebrek aan geavanceerde automatisering. De rol van een wereldwijde big four is essentieel om te garanderen dat organisaties het potentieel van autonome en cognitieve technologieën vertalen in zakelijke resultaten,” zegt Chetan Dube, President & CEO IPsoft. “Deloitte begrijpt de waarde van onze geavanceerde oplossingen bij de levering van complete, digitale diensten, waarmee klanten in staat zijn om zich op de wereldwijde markten te onderscheiden. Door onze toonaangevende technologieën met Deloitte’s diepgaande kennis over de ondernemingen van hun klanten te combineren, worden de IT-activiteiten van die bedrijven vernieuwd, samenwerkingsverbanden nauwer dan ooit en tastbare voordelen gestimuleerd. CEO’s vragen om snelle opbrengsten. De omarming van digital first zorgt voor een significant concurrentievoordeel.”
IPcenter en Amelia
IPcenter, IPsoft’s geautomatiseerde IT-managementplatform, is ontwikkeld voor efficiëntieverhoging van zo’n 30 procent binnen 90 dagen en een afname van meer dan 60 procent in de gemiddelde implementatietijd. De cognitive agent Amelia bevindt zich in een vroeg implementatiestadium en wordt onder andere als IT-servicedesk bij een bank, klantenservice bij een lokale autoriteit en factureringsmiddel bij een olie- en gasbedrijf ingezet.
Meer informatie? Ga naar www.ipsoft.com.
*
Over IPsoft
IPsoft automatiseert IT- en bedrijfsprocessen voor bedrijven in een brede reeks industrieën. Door de portfolio van wereldleidende autonomische en cognitieve oplossingen, biedt het bedrijf diensten aan die het voor klanten mogelijk maken om concurrentievoordeel te verzekeren. Het hoofdkantoor van IPsoft staat in New York City. IPsoft heeft 18 kantoren in 15 landen wereldwijd, bedient meer dan 500 van ’s werelds toonaangevende merken direct en meer dan de helft van ’s werelds grootste IT-dienstenbedrijven.
Over Deloitte
Deloitte verwijst naar één of meer van Deloitte Touche Tohmatsu Limited, een VK-vennootschap met beperkte aansprakelijkheid (“DTTL”), haar netwerk van aangesloten kantoren, en hun gelieerde entiteiten. DTTL en iedere van haar aangesloten kantoren zijn wettelijk zelfstandige en onafhankelijke entiteiten. DTTL (ook wel aangeduid als “Deloitte Global”) biedt geen dienstverlening aan cliënten. Kijk op www.deloitte.com/about voor meer informatie over ons wereldwijde netwerk van aangesloten kantoren.
Deloitte voorziet in audit, consulting, financieel advies, risicomanagement, belasting en aanverwante diensten voor publieke en private opdrachtgevers in meerdere sectoren. Deloitte bedient vier op de vijf Fortune Global 500®-bedrijven door een wereldomspannend netwerk van aangesloten kantoren in meer dan 150 landen en brengt eersteklas capaciteiten, inzichten en hoogwaardige dienstverlening om zo de meest complexe zakelijke uitdagingen van cliënten aan te pakken.
1 Gartner Predicts 2016: Smart Machines. G00293292
2 Transparency Market Research “The global IT robotic automation market”
3 Deloitte 2015 Global CIO Survey
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.