IQNOMY en Colours gaan partnership aan

IQNOMY en Colours gaan een strategische samenwerking aan. Jorg Verweij, directeur Colours, “Het internetgebruik zal de komende jaren blijven toenemen. Aanbieders die meegaan met de mobile trend en die in staat zijn om hun content beter en persoonlijker op de gebruiker af te stemmen, zullen het substantieel beter doen dan hun concurrent. Er zijn nog weinig succesvolle cases voorbij gekomen, toch spreekt personaliseren al jaren tot de verbeelding. Met de SAAS oplossing van IQNOMY komt deze “droom” binnen handbereik”
Colours streeft naar succesvolle websites, waarbij conversie centraal staat. De oplossing van IQNOMY past goed in deze filosofie, omdat het content realtime relevanter maakt en daarmee de conversie verhoogd.
Rob Boeyink, directeur IQNOMY: “De Colours filosofie sluit naadloos aan bij waar wij in geloven: Wij geloven dat iedereen uniek is en ook als zodanig wil worden behandeld, zeker online! Samen met onze partners helpen wij organisaties online meer conversie te realiseren. Colours heeft in de afgelopen 15 jaar veel kennis en ervaring opgedaan en door deze nu te combineren met de slimme technologieën van IQNOMY ontstaat er een Win-Win situatie voor klanten.”
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.