JAN Pannenkoek kiest voor Your Social

JAN Pannenkoek, het merk voor koelverse pannenkoeken en poffertjes van De Bioderij, heeft Your Social gevraagd om alle online activiteiten in de toekomst te gaan verzorgen. In de samenwerking komt de nadruk op social media en e-mailmarketing te liggen. Dit om de fans van JAN te voorzien van snappy content en daarbij bereik en awareness rondom het merk verder te vergroten.
Social media bureau met hands-on mentaliteit
Mieke van Vugt, Marketing Manager van JAN Pannenkoek bij De Bioderij, vertelt: “JAN Pannenkoek heeft als merk een belangrijke functie voor de gehele categorie van koelverse pannenkoeken. JAN pannenkoeken zijn net zo lekker als dat je ze zelf zou maken, dus waarom moeilijk doen? En juist daarom willen we meer uit onze social media en e-mailmarketing activiteiten halen om als merk verder te kunnen groeien. Your Social is een social media bureau met hands-on mentaliteit, maar biedt tegelijkertijd ook strategische ondersteuning. Zo zijn we eind maart lekker bezig geweest tijdens de Nationale Pannenkoekendag en is Boer Geert verkozen tot Pannenkoek van het Jaar; een intensieve merkactivatie die vooral online onze verwachtingen heeft overtroffen. Momenteel ontwikkelen we het Social Storybook. Dit vormt de basis voor het merkverhaal en alle activiteiten het komende jaar op social.”
Blijven excelleren
Max Fackeldey, Co-Founder en Managing Partner bij Your Social: “Dit jaar bestaat Your Social 5 jaar en we blijven excelleren. Het feit dat een merk als JAN Pannenkoek ons hun vertrouwen geeft, vinden we erg bijzonder en tegelijkertijd is het begrijpelijk. Marketeers bij Fast Movers moeten steeds meer resultaat halen uit diezelfde (online) marketingeuro. Onze aanpak bouwt niet alleen aan merken, maar zorgt ook voor de juiste Return on Investment. Hierdoor weten dus steeds meer mooie merken ons kantoor in Breda te vinden. Heel cool!”
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.