Geplaatst door FX

John van de Vorstenbosch partner bij FX

Utrecht, 7 februari 2018 – John van de Vorstenbosch is toegetreden als partner van FX, naast oprichters Niels Janssen en Peter Zijlstra. John werkt al sinds 2014 als Creatief Directeur bij FX en blijft deze rol vervullen.

De benoeming van John is weer een nieuwe mijlpaal voor het snelgroeiende bureau dat dit jaar 8 jaar bestaat. In de afgelopen 12 maanden werden namelijk niet alleen 15 nieuwe collega’s aangenomen, maar werd ook Algemeen Directeur Kathleen Wellink als vierde lid van het managementteam aangetrokken. Oprichter Niels Janssen: “John heeft in de afgelopen jaren laten zien dat hij een belangrijke rol speelt in onze groei. Met zijn aandacht voor het ontwikkelen van creatief talent en zijn visie op concept en creatie binnen de bureauwereld voorzien we een hele mooie toekomst met John als partner bij FX.”

John van de Vorstenbosch: “Het is natuurlijk een stap waar ik vooral heel erg trots op ben! Onze ideeën over zelfsturing en creatie sluiten perfect op elkaar aan. Dat heeft geresulteerd in snelle groei in zowel collega’s als fantastische klanten. En we zijn voorlopig nog niet klaar. Als ik kijk naar het talent dat we binnen FX hebben kunnen aantrekken verheug ik me op al het moois dat we komende jaren gaan maken!”

Wie is FX
FX maakt van complexe informatie, begrijpelijke digitale communicatie. Het maakt werk voor internationale A-merken als HEINEKEN, Adobe, Tata Steel, Asics, PostNL en Deloitte. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Creatief Directeur John van de Vorstenbosch:

E: john.vandevorstenbosch@fxmedia.nl
W: fxmedia.nl