Geplaatst door Urbanology

Justlease.nl kiest voor Urbanology

Justlease.nl is een nieuwe online autoleasemaatschappij. Urbanology heeft opdracht gekregen om de campagnestrategie te ontwikkelen voor Justlease.nl en deze door te vertalen naar radio en social media.

De campagnestrategie is gebaseerd op drie pijlers. Allereerst communiceert Justlease.nl dat zij de nieuwe standaard in online autoleasen is. Dit kan zij claimen door de jarenlange ervaring binnen de branche van moedermaatschappij Terberg Leasing BV en het transparante aanbod van leaseauto’s. Door de inzet van social media zal er vervolgens bewijs aangedragen worden voor deze propositie. Om hierna door middel van deze door social media verkregen ambassadeurs ook daadwerkelijk engagement te creëren.

De website en radiocampagne zijn maandag 21 maart jl. van start gegaan.

Urbanology
Urbanology is een interactive agency met een focus op social media. Het bereiken, maar vooral betrekken van de doelgroep bij het merk staat centraal. In plaats van zenden alleen, gelooft Urbanology in interactie tussen merk en doelgroep, waardoor een (h)echte relatie ontstaat. Urbanology werkt onder meer voor John Frieda, Van Gilse, V&D, Gottmer Uitgevers en Spa Amsterdam Zuiver.
www.urbanology.nl (Urbanology is onderdeel van de Online Marketing Group).

Justlease.nl
Justlease.nl is de online leasemaatschappij die het leasen van een personenauto gemakkelijk maakt. Justlease.nl is een dochter van Terberg Leasing BV, een van de grootste leasemaatschappijen van Nederland met meer dan veertig jaar ervaring met leasen. De klant vindt hier een uitgebreid en transparant leasepakket.
www.justlease.nl