Geplaatst door KARWEI

KARWEI wint webcare-award voor beste retailer

Leusden, 7 april 2017 – KARWEI valt online in de prijzen. De bouwmarkt sleept namelijk de webcare-award in de categorie Retail binnen. Dat blijkt uit het Digital Dialogues Pulse-onderzoek (#DDP04) van Goud Uberconnected. Het webcareteam van KARWEI blijkt met name sterk op Twitter en Facebook. Vooral het reactiepercentage, de inhoud van de reactie en de menselijke toon worden gewaardeerd.

KARWEI beheert de webcare sinds een jaar in eigen huis. Op deze manier zegt de bouwmarkt beter te kunnen leren van de eigen klachten, vragen en complimenten van klanten. En dat werpt zijn vruchten af. Zo is het aantal Facebook-fans het afgelopen jaar gestegen van ongeveer 60 duizend naar ruim 105 duizend fans. En ook op Instagram inspireert KARWEI steeds meer volgers. Op dit moment zijn dat er 74 duizend.

Ralph Jagt, teamcoördinator webcare van KARWEI: “We zijn enorm trots op deze award. Voor ons team is het een mooie opsteker en het laat zien dat we al een heel eind op weg zijn. Maar we zijn er nog niet. We leren nog steeds dagelijks van onze klanten en blijven dat ook graag doen. Want zo spelen we nog beter in op de vraag en wens van de klant. Webcare speelt daar een belangrijke rol bij.”