Kaseya voegt twee nieuwe IT-managers toe aan team

Amsterdam, 19 september 2013 Kaseya®, de enige leverancier die een complete IT-systeembeheeroplossing via SaaS (Software-as-a-Service) of lokale installatie aanbiedt, heeft twee nieuwe IT-managers aangesteld: Mark Combs als Chief Operating Officer (COO) en Don LeClair als Executive Vice-President (EVP) van Productmanagement.

Deze nieuwe managers starten kort na de andere leidinggevenden die Kaseya in augustus 2013 in dienst nam: Chief Marketing Officer (CMO) Loren Weinberg Jarrett,  Chief Sales Officer (CSO) Brian Murphy en Chief Technology Officer (CTO) Prakash Khot. Dit bericht over de nieuwe managers volgt ook snel na het nieuws van de recente overnames van Zyrion, Inc. en Rover Apps, die allebei in juli 2013 plaatsvonden.

Mark Combs komt bij Kaseya na 35 jaar bij CA Technologies te hebben gewerkt. Daar had hij verschillende leidinggevende functies op het gebied van engineering, ondersteuning en IT. Hij stond daar bekend om het verhogen van de klantervaring en klanttevredenheid. Als COO bij Kaseya is Combs verantwoordelijk voor het reilen en zeilen van de services en support van Kaseya en de cloud- en IT-activiteiten.

Don LeClair brengt meer dan dertig jaar ervaring in enterprise-software met zich mee. Bij CA Technologies had hij verschillende leidinggevende functies op het gebied van productmanagement, engineering en marketing. Als EVP van Productmanagement bij Kaseya geeft LeClair leiding aan de afdeling Productstrategie.

“De technologiesector blijft zich razendsnel innoveren”, zegt Mark Combs, COO van Kaseya. “Ik kijk ernaar uit het team van Kaseya te helpen die innovatie voort te zetten en diensten te leveren, die onze klanten nodig hebben om met hoogwaardige technologieën concurrentievoordeel te creëren.”

“Ik heb veel zin om het team bij Kaseya te versterken”, zegt Don LeClair, EVP van Productmanagement. “We zullen enorm investeren in zowel functionaliteiten als nieuwe producten, zodat Kaseya de nummer 1-partner wordt om klanten te helpen hun veranderende IT-omgeving ook in de toekomst succesvol te beheren.”

“Ik ben erg blij dat we zo’n getalenteerd en ervaren managementteam konden samenstellen”, zegt Yogesh Gupta, CEO van Kaseya. “Hiermee, en met de recente overnames van toonaangevende technologieën is Kaseya heel goed uitgerust om groei, innovatie en – nog belangrijker – klantsucces te realiseren.”

Communiceer met Kaseya via het weblog, Twitter, Facebook, LinkedIn en YouTube.