Geplaatst door De Nieuwe Zaak

KerstboomBezorgen.com succesvol met social media

KerstboomBezorgen.com doet met het oog op Social Media ook iets unieks voor haar klanten; door het plaatsen van een Tweet of een Post op Facebook ontvangt de gebruiker nu 100 gratis kerstlampjes. Een kort bericht met een linkje naar jouw volgers is je betaalmiddel. Hiervoor wordt gebruik gemaakt van de Tool “Pay with a Tweet“. Tot op heden wordt dit medium met name gebruikt voor niet-tastbare diensten, zoals als muziek, e-books, en films. KerstboomBezorgen.com zet de social dienst nu ook in met het weggeven van fysieke producten.

Wanneer je op de actiepagina (www.kerstboombezorgen.com/social) terecht komt vind je de “Pay with a Tweet” button. Als je deze aanklikt heb je de keuze om in te loggen met Twitter of Facebook. Vervolgens staat er een Tweet of Post klaar om te versturen. De tekst kan naar eigen wens worden opgesteld, alleen de URL staat vast.

Kerstboombezorgen.com speelt met deze actie in op de groeiende ecommerce mogelijkheden via Social Media. Een Tweet of Post wordt hiermee direct beloond. De consument krijgt extra voordeel en kerstboombezorgen ontvangt extra promotie via het sociale netwerk. Uit recentelijk onderzoek door Kerstboombezorgen.com is gebleken dat veel consumenten nog niet weten dat kerstbomen ook online te bestellen zijn en op deze manier hoopt Kerstboombezorgen.com om dit bij een groter publiek bekend te maken.

Het KerstboomBezorgen.com concept is een initiatief van De Nieuwe Zaak Retail. Vanuit onze Retail tak neemt De Nieuwe Zaak de gehele exploitatie van uw webwinkel uit handen. Daarmee worden onze eCommerce adviezen in praktijk gebracht en helpen we u op een eenvoudige manier aan online verkoopsucces. De Nieuwe Zaak Retail investeert, participeert en exploiteert webwinkels. We doen dat samen met u voor de Nederlandse of Europese consument.