Industry Wire

Klaas Kuipers gestart als Associate Manager bij MWM2

Amsterdam, 9 april 2015 – Per 1 april 2015 is Klaas Kuipers (31) gestart als Associate Manager bij onderzoeksbureau MWM2. In deze functie versterkt Klaas het team Consumer Goods, Telecom& Energie. Klaas heeft hiervoor gewerkt als Research Manager bij Ipsos.

Klaas heeft ruim zeven jaar ervaring op het gebied van marktonderzoek en is zijn carrière gestart bij Ipsos. Klaas heeft zich daar gespecialiseerd in de branche FMCG met klanten als Unilever McDonald’s en JTI. Focus daarbij lag op innovatieonderzoek, merkpositionering/merkimago en brand tracking onderzoek.

Klaas: “Na ruim 7 jaar bij Ipsos te hebben gewerkt ben ik toe aan een nieuwe uitdaging. MWM2 is een jong bedrijf met lef en ambitie, iets wat mij zeer aanspreekt en waar ik hoop een mooie bijdrage aan te kunnen leveren.”

Govert van den Bos, algemeen directeur bij MWM2: “Wij zijn heel blij met Klaas als Associate Manager Consumer Goods. Met zijn zeven jaar aan onderzoekservaring is hij een zeer gewaardeerde en welkome aanvulling in het Consumer Goods team.”


Over MWM2
MWM2, Marktonderzoek bureau van het jaar 2014, is hét toonaangevende bureau in Nederland voor toegankelijk online en mobiel onderzoek. Zij gelooft in de kracht van de mening van stakeholders voor alle organisaties. Zij adviseert en faciliteert organisaties in het luisteren naar haar stakeholders en ondersteunt bij het vertalen van hun stem naar acties binnen de organisatie. MWM2 biedt hiervoor ervaren, toegewijde consultants in combinatie met superieure researchtechnologie. MWM2 staat voor Meer Weten van Mensen en Markten.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht