Industry Wire

Geplaatst door Kodak Alaris

Kodak Alaris helpt klanten hun data op orde te brengen

Bunschoten-Spakenburg, 13 september 2016 – De alsmaar toenemende hoeveelheid data, en hoe we deze onder controle kunnen houden, is één van de grootste uitdagingen waar bedrijven en overheden in de 21ste eeuw mee te maken hebben. De uitdaging van veel data, anders dan het gegeven dat het veel is, is dat een groot gedeelte ervan ongestructureerd is. Op dit moment is minstens 90% van de bedrijfsgegevens – dat is ongeveer 35 Zettabytes – ongestructureerd. Tegen 2020 kunnen we jaarlijks 8 triljoen DVD’s voorzien met nieuwe data.

“De strijd die bedrijven voeren om uit ongestructureerde data waardevolle informatie te halen is universeel,” aldus Siddhartha Bhattacharya, vice president, Global Marketing van de divisie Information Management (IM) van Kodak Alaris. “Data is overal aanwezig en bestaat uit talloze vormen. Data bevindt zich in onze e-mails, papieren documenten, online geplaatste data, video’s en nog veel meer. Meestal neemt de data in alle formaten een vrije vorm aan, behalve de netjes georganiseerde rijen en kolommen van een database. Dit noemen we ‘data chaos’, het punt waarop de hoeveelheid en de groei van ongestructureerde data groter is geworden dan de gestructureerde data. Data Chaos leidt tot afnemende operationele efficiëntie, het niet adequaat kunnen inspelen op vragen en/of opmerkingen van klanten en stagnerende bedrijfsresultaten.”

De kracht en het doel van digitale transformatie

Om bewustwording te kweken over de nieuwste manieren die kunnen worden ingezet in de strijd tegen ongestructureerde data, heeft Kodak Alaris een reeks marketinginitiatieven gelanceerd. “Als eerste hebben we een businesscase opgesteld waarin we Het tijdperk van de data-chaos hebben omschreven. Deze case laat de kansen en uitdagingen zien die bedrijven kunnen aangaan en aangrijpen. Op deze manier kan men een logisch geheel maken van de enorme hoeveelheid ongestructureerde data die alleen nog maar exponentieel zal groeien,” aldus Bhattacharya. “De systemen en strategieën die ontwikkeld zijn voor het beheer van gestructureerde data zijn ontoereikend om in te kunnen spelen op de kansen die ongestructureerde data biedt. De exploitatie van ongestructureerde data vertegenwoordigt een te grote kans die bedrijven gewoonweg niet kunnen negeren.”

Businesscases zijn voor bedrijven cruciaal om tot een helder beeld te komen wat de markt nodig heeft. De divisie Information Management van Kodak Alaris kan wetenschap, technologie, services en een partner ecosysteem leveren, wat in het tijdperk van datachaos nodig is om groeiende bedrijfsresultaten bij klanten te realiseren.

De vernieuwde website presenteert oplossingen voor zakelijke uitdagingen

De meeste kopers, zoals consumenten, gaan vooraf op internet al op onderzoek uit voordat ze tot aanschaf over gaan. Volgens SiriusDecisions, een toonaangevend onderzoeks- en adviesbureau, wordt de zoektocht naar een geschikt product in 67% van alle gevallen inmiddels digitaal gedaan. Met deze wetenschap heeft Kodak Alaris IM een nieuwe website gelanceerd om kopers te helpen makkelijker de weg te vinden naar de specifieke onderdelen voor informatiebeheer waarin zij geïnteresseerd zijn zoals: Mailroom Automation, Forms Processing, Records Management, Accounts Payable Processing en Customer Onboarding. Bezoekers van de website worden verwelkomd op een nieuw en toegankelijk design. Bovendien is de website beschikbaar in elf talen. “De pagina’s met de uitdagingen bieden inzichten en voorbeelden van hoe datachaos voor specifieke bedrijfstoepassingen weer onder controle gebracht kunnen worden,” aldus Bhattacharya. “De inhoud is gericht op onze doelgroep en biedt herkenning in de problematiek waarmee deze doelgroep te maken heeft ten aanzien van het zoeken naar oplossingen voor het scannen en vastleggen van data.”

Wereldwijde BPO-campagne biedt service provides een gratis analyse voor document capturing

Om nog specifieker te kijken naar de behoeften van Business Process Outsourcers (BPO’s) en servicebureaus heeft de divisie Information Management van Kodak Alaris een wereldwijde marketingcampagne gelanceerd onder het thema “Redefining Science. (Een nieuwe kijk op wetenschap).” Het doel van dit initiatief is om de experts van Kodak Alaris op dit gebied hun kennis te laten delen met chief operating officers, chief technology officers, chief information officers, VP’s van sales en project managers. “Onze adviserende benadering is onderhoudend, educatief en gericht op een gezamenlijke aanpak,” legt Bhattacharya uit. “BPO’s en servicebureaus zijn op zoek naar een partner die hen van raad en daad kan voorzien omdat hun wereld enorm aan het veranderen is. Nu bieden ze hun klanten nog efficiënte diensten op basis van lage kosten. Maar het tijdperk van mobiele en cloud-technologie leidt tot afnemende marges en operationele middelen. Veel bedrijven hebben moeite om de vraag van klanten bij te benen en daaraan te kunnen voldoen wat tot afname van bedrijfsresultaten leidt. Wat wij bieden is wat BPO’s en servicebureaus nodig hebben om voor hun klanten relevant en interessant te blijven. We hebben decennia aan ervaring en hebben inmiddels duizenden bedrijven geholpen met het uitbesteden van diensten.”

Als onderdeel van de campagne kunnen BPO’s en servicebureaus “gratis een optimalisatie ondergaan,” wat inhoudt dat een expert van Kodak Alaris een analyse doet en vervolgens met een advies komt om data capturing zo kosteneffectief mogelijk toe te passen waardoor klanten efficiënter kunnen werken.

Gedistribueerd capturing geeft de informatiestroom een nieuwe betekenis

De Distributed Capture (DC)-markt is een ander gebied waarop de divisie Information Management van Kodak Alaris zijn strategische pijlers op gericht heeft. Distributed Capture wordt gekenmerkt door transactionele scantoepassingen die voorzien worden van verbeteringen in het bedrijfsproces op het punt waar documenten en informatie het bedrijf binnenkomt. Bedrijven hebben de processen voor data capturing de afgelopen jaren verschoven van backoffice postkamers naar de werkplek van medewerkers. Deze trend is toegenomen door goedkopere telecommunicatiediensten, meer bandbreedte en lagere kosten voor dataopslag.

Om beter te voldoen aan de behoeften van deze klanten, lanceert Kodak Alaris nog een wereldwijde marketingcampagne waar bedrijven, die Distributed Capture-oplossingen gebruiken, van kunnen profiteren. Het implementeren van de allernieuwste oplossingen voor transactionele capturing kan leiden tot:

  • Hogere klanttevredenheid
  • Snellere uitvoering van bedrijfsprocessen
  • Meer kans op nieuwe opdrachten

Het thema van de DC-campagne, “Een nieuwe kijk op informatiestromen” zal in 2016 worden uitgerold.

“Onze nieuwe visie, de vernieuwde website en de gerichte campagnes die we internationaal gestart zijn, maken dat Kodak Alaris Information Management zich onderscheidt en de juiste koers vaart om de datachaos het hoofd te bieden”, concludeert Bhattacharya. “Het geeft ons een boodschap mee die relevant is voor beslissers op het gebied van finance, operations, sales, marketing, manufacturing, logistics, human resources en nog veel meer. Omdat we klanten informeren over hoe zij hun ongestructureerde data efficiënt, flexibel, snel en winstgevend kunnen gebruiken vormt dit de basis van al onze communicatie.”

Over de Information Management Division van Kodak Alaris
De toenemende stroom van informatie en hoe we hier mee omgaan naar de toekomst is één van de grootste uitdagingen voor het bedrijfsleven en overheden in de 21e eeuw. Kodak Alaris werkt nauw samen met organisaties en multi-nationals om de beste technologie, diensten en partner-ecosysteem samen te brengen. Hierdoor kunnen klanten de transitie naar digitaal eenvoudig en snel uitvoeren. Van onze bekroonde serie scanners en applicatiesoftware tot de beste wereldwijde service en ondersteuning. We zijn er om bedrijven te helpen data te transformeren zodat zij een belangrijk concurrentievoordeel kunnen behalen.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht