Geplaatst door Koffievergelijk.nl

Koffievergelijk wint award beste webwinkel van Nederland

Koffievergelijk.nl heeft de prijs voor de beste webshop van Nederland gewonnen. Bij de Shopping Awards XS in de categorie Eten en Drinken.

De prijsuitreiking van deze jaarlijkse verkiezing, onder begeleiding van Jan Joost van Gangelen, was donderdag 9 maart in de Jaarbeurs in Utrecht.

De verkiezing wordt georganiseerd door de Stichting Thuiswinkel Awards en vraagt consumenten om hun favoriete webwinkel te beoordelen via een onafhankelijk consumentenonderzoek. De webshops met de hoogste eindscores zijn de winnaars van de Shopping Awards XS (voorheen Thuiswinkel Awards genoemd), webshops met een omzet onder de 4 miljoen euro.

Over Koffievergelijk
Koffievergelijk.nl (https://www.koffievergelijk.nl) is een speciaalzaak op het gebied van koffie en thee, waarbij de focus ligt op kwaliteitsmerken koffie en thee, met merken zoals het Italiaanse Lavazza, vele tientallen smaken Dolce Gusto cups of het ambachtelijke koffiemerk Delicatoro.

En met daarnaast natuurlijk alle benodigde producten en accessoires zoals waterfilters, reinigingstabletten, siropen of koekjes.

Het bedrijf wordt met veel enthousiasme gerund door Nicole en Marco Siemelink uit het Gelderse Ulft, met een enorme ondersteuning op fulfilment gebied door het Doetinchemse Fulfilment Partners. Dat zorgt voor het dagelijks goed en tijdig versturen van alle pakketjes met PostNL, op werkdagen tot 21.00 uur besteld, is de volgende dag geleverd.

De plannen voor komend jaar? Verder doorgroeien, uitbreiding naar Duitsland, introductie van abonnementen, snel en eenvoudig een herhaalbestelling plaatsen. En natuurlijk…. in 2018 weer de award voor Beste Webwinkel winnen !