Geplaatst door GTT

KOOKAÏ gebruikt GTT SD-WAN om digitale transformatie in Europa te ondersteunen

Amsterdam, 21 oktober 2020 – GTT Communications, Inc. (NYSE: GTT), toonaangevende internationale leverancier van cloud networking voor multinationals, kondigt vandaag aan dat het damesmodemerk KOOKAÏ de managed SD-WAN en connectiviteitsdiensten van GTT in gaat zetten voor zijn 148 kantoor- en winkellocaties in Frankrijk en Spanje.

De online en fysieke winkels van KOOKAÏ in Frankrijk en Spanje maken al meer dan tien jaar gebruik van het netwerk van GTT voor bedrijfskritische datastromen zoals inventarisatie, bestellingen en betalingstransacties. Voor de volgende stap in zijn digitale transformatie voegt KOOKAÏ meer contactloze verkoopterminals, video en realtime marketing toe om de fysieke winkelervaring te verbeteren. Het bedrijf wil daarnaast ook de online ervaring innoveren en online winkelen beter ondersteunen, gezien de significante groei van online shopping in het afgelopen halfjaar.

Het managed SD-WAN-netwerk dat wordt geleverd door GTT garandeert dat dataverkeer veilig en optimaal wordt gerouteerd over het hele netwerk van KOOKAÏ en ondersteunt de toegenomen gebruikersactiviteit. GTT levert ook veilige local internet break-outs (lokale access points) en een wifi-hotspot op elke KOOKAÏ locatie voor zowel klanten als personeel. Kantoren en winkels zijn verbonden door glasvezel of breedband, met een 4G back-up op elke locatie om de beschikbaarheid te garanderen.

“We zijn verheugd dat we onze langdurige relatie met KOOKAÏ kunnen voortzetten, waardoor we hun digitale bedrijfsstrategie kunnen ondersteunen met de voordelen van managed SD-WAN-diensten”, zegt Ernie Ortega, CRO en interim CEO van GTT. “We kijken ernaar uit om KOOKAÏ met onze cloudnetwerkdiensten te blijven ondersteunen om een uniforme retailervaring te realiseren voor zijn klanten.”

Over GTT
GTT verbindt mensen en bedrijven wereldwijd met iedere applicatie in de cloud. Onze klanten profiteren van de beste service experience, gebouwd op onze kernwaarden van eenvoud, snelheid en flexibiliteit. GTT bezit en beheert een wereldwijd Tier 1 internetnetwerk en voorziet klanten overal ter wereld van een uitgebreid pakket aan cloud netwerkdiensten. Bezoek www.gtt.net voor meer informatie over GTT (NYSE: GTT).
Over KOOKAÏ
KOOKAÏ is een Australisch vrouwenmodemerk dat staat voor vrouwelijkheid, vertrouwen, allure en onafhankelijke stijl. In alle boetieks in Australië, Nieuw-Zeeland en Europa biedt KOOKAÏ een unieke winkelervaring waardoor de KOOKAÏ-vrouw de grenzen van mode kan overstijgen – om de trends te trotseren en haar eigen stijl te creëren. Ga voor meer informatie over KOOKAÏ naar www.kookai.fr.

This press release from GTT is a translation of the original English version. The purpose is to ensure consistency in the meaning between the English and Dutch versions, in the event of differences the English version shall apply.