Geplaatst door KPN

KPN ‘Beste uit de Test’ van Consumentenbond voor alles-in-1 én mobiel

KPN is door de Consumentenbond beoordeeld als de ‘Beste alles-in-1 provider’ en de ‘Beste mobiele provider’ van Nederland. Een mooie waardering van de klanten van KPN voor de producten en diensten en voor alle medewerkers die elke dag het verschil maken.

Beste alles-in-1 provider
KPN scoort het beste met de kwaliteit van vast internet, telefonie, televisie en klantenservice. De afgelopen vijf jaar was het XS4ALL dat het beste wist te scoren. KPN is dit kwartaal uitgeroepen tot Beste uit de Test met een 8,1 voor klanten met een Internet en TV pakket via glasvezel.

Beste mobiele provider
Het klantenpanel van de Consumentenbond geeft ook de kwaliteit van KPN’s mobiele abonnementen een 8,2. Klanten zijn heel tevreden over alle onderdelen: netwerkdekking, bellen, internetten en sms’en. Er zijn minder meldingen van administratieve problemen en ook het aantal mensen dat last heeft van traag internet daalt. Bij de vorige ProviderMonitor deelde KPN de eerste plaats met Simyo en T-Mobile.

Elke maand delen duizenden panelleden van de Consumentenbond hun ervaringen met providers. Ze beoordelen de kwaliteit, melden storingen en geven aan hoe tevreden ze zijn. Op basis van deze consumentengegevens bepaalt de Consumentenbond de testoordelen.

Het totale testoordeel is opgebouwd uit verschillende onderdelen, zowel voor ‘mobiel’ als voor ‘alles-in-1’.

Klik hier voor meer informatie over het volledige onderzoek van de Consumentenbond ‘beste mobiele provider’ en de ‘beste alles-in-1 provider’.