Kronos biedt nieuwe kijk op workforce management met Workforce Central 8

Utrecht, 15 september 2015 — Kronos onthult een volledig nieuwe versie van haar belangrijkste productsuite, Workforce Central. Workforce Central 8 biedt MKB-bedrijven een verbeterde gebruikerservaring op het gebied van analysemogelijkheden, wereldwijde toepasbaarheid, functionaliteiten en een betrouwbare levering in de cloud. Workforce Central 8 stelt organisaties in staat hun arbeidskosten te beheersen, compliance risico’s te verlagen, productiviteit te verbeteren en de betrokkenheid van de werknemers te verhogen, ongeacht industrie of locatie.
Herontworpen gebruikerservaring
De nieuwe innovatieve look van Workforce Central levert een efficiënte en intuïtieve navigatie. Het uitvoeren van routinetaken wordt hierdoor makkelijker en personeel heeft sneller toegang tot belangrijke informatie. De correctiemogelijkheden maken het makkelijker om gemiste klokmomenten en betaalcodes alsnog goed te verwerken en de verbeterde mobiele mogelijkheden maken offline inklokken mogelijk, evenals het aanpassen van de roosters, instellen van alerts en het beheer van verlofverzoeken.
Zelfbedieningsfunctionaliteiten
Met de nieuwe zelfbedieningsfunctionaliteiten krijgen werknemers beter inzicht in hun planning, werklocatie en taakomschrijving. Ook kunnen zij diensten aanvragen in een wekelijks of maandelijks overzicht. Hierdoor kunnen managers betere beslissingen nemen wat betreft planning en bezetting door gebruik te maken van voorspellende rapporten die de te verwachten overuren projecteren en een alert sturen zodra er regels worden overschreden.
Rapportering en analyses
Workforce Central 8 haalt tot slot onderliggende problemen in de personeelsbeheergegevens naar boven en helpt managers daardoor bij het oplossen van problemen gerelateerd aan arbeidskosten, compliance en productiviteit. Interactieve visualisaties laten trends in arbeid, aanwezigheid, verzuim van medewerkers en de planning zien. Branchespecifieke inzichten brengt de planningen van organisaties in kaart en geven aan hoe de arbeidskosten zich verhouden tot de vraag van de consument.
Aron Ain, CEO van Kronos: “Ik ben heel trots op onze designers, product- en cloudontwikkelaars voor het ontwikkelen van de meest gebruiksvriendelijke en krachtige oplossing voor personeelsbeheer ter wereld. Niet alleen hebben we gebruikgemaakt van onze expertise die we hebben opgedaan bij het helpen van duizenden klanten van Workforce Central, ook hebben we dit jaar ons grootste klankbord tot nog toe opgericht waarmee klanten ons advies konden geven. Hun suggesties en feedback waren uiterst belangrijk in deze ontwikkeling. Onze klanten zullen ons ook in de toekomst blijven inspireren bij het ontwikkelen van de beste workforce management-oplossingen.”
Lees het volledige persbericht met alle specificaties hier: http://www.kronosglobal.nl/pr/kronos-biedt-een-nieuwe-kijk-op-workforce-management-met-workforce-central-8.aspx
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.