‘Kutreclames’​ verzamelt de foutste, hilarische en meest merk(on)waardige advertenties

Uit onderzoek blijkt dat de gemiddelde consument dagelijks met meer dan 3.000 reclame uitingen wordt geconfronteerd. Slechts weinigen daarvan zullen de consument echter bijblijven. Adverteerders halen daarom alles uit de kast om op te vallen. En daar gaat het regelmatig mis..

Mediaondernemer Richard Otto (Tens Media), bekend van de bestsellers ‘Namespotting’, ‘Verdwenen Merken’ en ‘Vroom & Dreesmann’, heeft de foutste, hilarische en meest merkwaardige reclames in dit boek verzameld. Het Kutreclames boek geeft op ludieke wijze inzicht dat reclame maken een vak is.

Het boek is gebaseerd op de gelijknamige Facebook fanpage, waar Nederlandse reclamemakers reclamecampagnes aan de kaak stellen.

Kutreclames (uitgeverij Tens Media)/ 144 pagina’s/ prijs: €15,95
Exclusief verkrijgbaar bij Bol.com

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond.

terug