Lancering DailyFashionDeal.nl

Het dagaanbiedingen concept is niet nieuw, maar door de focus te leggen op het hogere fashion segment richt Daily Fashion Deal haar peilen op een specifieke doelgroep fashion liefhebsters. ‘We richten ons op de moderne en modebewuste vrouw tussen 16-45 jaar, feitelijk iedereen die zich ‘hip & happening’ voelt’, aldus mede-oprichter Eric Bobek. In tegenstelling tot omvangrijke websites met een overweldigend aanbod biedt DailyFashionDeal.nl elke dag één fashion product aan tegen een zeer aantrekkelijke prijs gedurende een periode van 24 uur. ‘Dankzij een uniek leveranciersnetwerk binnen de mode kan dailyfashiondeal producten aanbieden van bekende en opkomende merken. Hierbij lopen de kortingen op tot wel 75%.
Het concept is volledig geïntegreerd met social media. Binnen zeer korte tijd zijn er bijna 500 volgers op facebook die dagelijks reageren op de deals. Het doel is om binnen korte tijd een grote groep volgers aan de site te verbinden om zodoende het social aspect nog verder uit te kunnen bouwen.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.