Geplaatst door E-mark

Lancering integratie Salesforce.com en e-mailmarketing applicatie E-mark Mail

Primeur! E-mark lanceert integratie e-mail marketing applicatie met Salesforce.com
op de E-Commerce Dagen.

Haarlem, 7 april 2011, E-mark, opgericht in 1999, is een online marketing bureau met focus op conversie door techniek. Aan de hand van de online salescyclus; bereik, betrokkenheid, activatie en retentie zet E-mark effectieve online marketing instrumenten in om uw doelstellingen te bereiken. E-mark is trots om te melden dat zij erin zijn geslaagd om een integratie te creëren met Salesforce.

Ineke Zweers, Sales & Marketing manager van E-mark legt uit; “Gericht e-mailen met relevante informatie voor elke ontvanger wordt steeds belangrijker. Voor sales en marketeers is het CRM systeem, zoals Salesforce.com, het uitgangspunt voor gerichte marketingacties. Door het e-mailmarketingpakket van E-mark te koppelen aan Salesforce kan vanuit Salesforce direct een professionele e-mailcampagne worden opgezet en verstuurd met gebruik van de gegevens uit Salesforce.com.”
Ook belangrijk om te weten, vervolgt Zweers is “Het open- en klikgedrag van de ontvangers, aan- en afmelders kunnen direct na verzending automatisch teruggekoppeld worden aan Salesforce. Groot voordeel is dat op 1 plaats de klantgegevens staan die verrijkt worden met resultaten uit gerichte e-mail marketing campagnes.”
Tijdens de E-Commercedagen, die gehouden worden in de Jaarbeurs zal E-mark op haar stand laten zien hoe de integratie in zijn werk gaat. U bent van harte welkom op de E-mark stand A038, mocht u voor die tijd vragen hebben, kunt u natuurlijk contact opnemen met E-mark.

E-mark Mail klanten kunnen de plug-in gratis downloaden en een demo-key aanvragen via sales@e-mark.nl
E-mark is een officiële partner van Salesforce.com

Over E-mark:
E-mark, opgericht in 1999, is een online marketing bureau met focus op conversie door techniek. Aan de hand van de online salescyclus; bereik, betrokkenheid, activatie en retentie zet E-mark effectieve online marketing instrumenten in.
E-mark heeft, onder andere, een eigen e-mailmarketing applicatie ontwikkeld, E-mark Mail, die is uitgegroeid tot een marktleidende en gebruiksvriendelijke toepassing.
E-mark optimaliseert conversiepaden van websites, actiesites of webshops. Verhoging van resultaat wordt gerealiseerd door gepersonaliseerde landingspagina’s, gebruik van social media, SEO/SEA, call-to-actions en het koppelen van databronnen zoals CMS en CRM.

E-mark werkt onder andere voor Stage Entertainment, Hotels.nl, VVAA, NHA, Hyves, Michael Page, Vitae, Deen, en Intrum Justitia, Akzo, Cargill.

Er zijn momenteel 25 mensen bij E-Mark in dienst
Noot voor de redactie, niet ter publicatie:
Voor meer informatie over E-mark en/of vragen over dit persbericht of interviewmogelijkheden, kunt u contact opnemen met: