Industry Wire

Lancering Social Media Time Capsule

Amsterdam – Had men in 2008 voorzien dat het delen van nostalgische kiekjes
op Instagram een hit zou worden? En had iemand enig idee dat katten het
internet zouden gaan domineren, of dat er functies als ‘community manager’
en ‘social media director’ zouden bestaan? Het vakgebied social media heeft
een razendsnelle groei doorgemaakt en verandert nog continu. De Social
Media Time Capsule roept mensen op om hun wens of visie op de toekomst
van social media te delen, waarna deze ideeën voor drie jaar digitaal begraven
worden.

Iedere toekomst is onzeker, zo ook die van social media. Welke beweging gaan
mensen en merken de komende tijd maken? Wat is er mogelijk met alle nieuwe
technologieën? Als de wereld van social media er drie jaar geleden al zo anders
uitzag dan nu, hoe ziet die wereld er over drie jaar dan uit?
Om stil te staan bij deze vragen is de Social Media Time Capsule gelanceerd: een
internationale wensenbox voor de toekomst van social media. Iedereen kan in deze
capsule zijn of haar wens of visie achterlaten, ongeacht of men nu veel of weinig
gebruik maakt van social media.

De capsule is nu geopend voor alle wensen en visies en zal gesloten worden op
vrijdag 1 november om 23.59 uur. Daarna blijft hij drie jaar gesloten. In het najaar
van 2016 wordt de capsule opgegraven uit de digitale grond om te zien hoe en of de
wensen van 2013 zijn uitgekomen. De time capsule is geopend voor iedereen!

www.futureofsocialmedia.nl

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht