LBi Lost Boys lanceert nieuwe website voor THNK

THNK staat voor The Amsterdam School of Creative Leadership. THNK is recent gestart en biedt vanaf 2012 intensieve trainingsprogramma’s met als doel het ontwikkelen van een nieuw type creatieve leiders. In de nieuwe website van THNK staan co-creatie en prototyping centraal. De dynamische visuele identiteit en de website zijn het resultaat van een samenwerking van Lava (design agency), STBY (design research agency), LBi Lost Boys (marketing and technology agency) en THNK zelf.
De website van THNK biedt in de huidige versie informatie en inspiratie en zal doorgroeien naar een online ecosysteem dat een grote diversiteit aan functies integraal zal ondersteunen; van informatievoorziening tot co-creatie en e-learning. Deze ontwikkeling wordt gedreven door een cross channel strategie waar mobiele devices en sociale media een grote rol in gaan vervullen.
Dirk van den Bosch, CCO LBi Lost Boys: THNK is een geweldig concept en het is daarom ook een eer om betrokken te zijn bij de opzet van dit ecosysteem met zulke sterke partners.
LBi Lost Boys is verantwoordelijk voor het online concept en de interactie, vormgeving en implementatie van de website: www.thnk.org
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.