Industry Wire

Geplaatst door Daisycon

Leadcampagnes geoptimaliseerd voor mobiele telefonie

Conversieverhogend
Normaal gesproken krijgen bezoekers via hun mobiele telefoon een standaard-website voorgeschoteld. De website zit vaak vol grote afbeeldingen waardoor deze traag wordt geladen en tevens slecht leesbaar is. De mobiele landingspagina’s laten veel minder afbeeldingen zien, laden daardoor veel sneller en bieden toch alle informatie om een bezoeker te overtuigen om hun informatie achter te laten. Mobiele surfers krijgen automatisch de juiste landingspagina te zien maar kunnen altijd kiezen om naar de desktop-versie over te schakelen.

E-mailverkeer
Met name voor publishers die een e-maildatabase beheren is deze ontwikkeling zeer interessant. Eerder onderzoek wees al uit dat tot 10% van de e-mails mobiel wordt geopend. Leadcampagnes worden vaak door publishers met een e-maildatabase opgenomen. De eerste testresultaten laten dit duidelijk zien.

Daisycon en leadgeneratie
Daisycon is al meer dan tien jaar actief met online Lead Generation. Met name de laatste jaren zijn er vele stappen gemaakt in de verdere professionalisering van de landingspagina’s en het product Lead Generation. Voorbeelden zijn het prefillen en co-branden van landingspagina’s, het leveren van double opt-in leads, automatische opvolgmails en nu het aanbieden van mobiele landingspagina’s. Met al deze opties biedt Daisycon de mogelijkheid om tegen lage kosten zeer uitgebreide leadcampagnes te ontwikkelen.

Online sampling
Mede door alle ontwikkelingen heeft Daisycon de nieuwe dienst ‘Online Sampling’ kunnen ontwikkelen. Online Sampling is een dienst waarbij (nieuwe) productsamples zeer snel bij een groot publiek onder de aandacht gebracht kunnen worden én direct marktonderzoek plaatsvindt. Indien nodig regelt Daisycon zelfs het opmaken en versturen van de samples. Uiteraard worden de mobiele landingspagina’s ook voor de online sampling campagnes ingezet.

Lees meer over onze dienst Lead Generation:
http://www.daisycon.com/nl/diensten/lead-generation/

Over Daisycon
Daisycon speelt al 10 jaar een toonaangevende rol op het gebied van online marketing. Haar specialisatie in performance based online marketing kenmerkt zich door de afrekening op basis van het resultaat. Dit doet zij door het nauwkeurig meten van kliks, leads, sales of een combinatie hiervan. Het affiliatenetwerk van 40.000 publishers internationaal, meer dan 70.000 actieve websites en 1.700 lopende campagnes maakt Daisycon een zeer significante speler in Belgie, Duitsland, Frankrijk en Nederland.

Voor meer informatie, neem contact met ons op: sales@daisycon.com
Of bezoek onze website www.daisycon.com

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht