Geplaatst door Leadingcourses BV

Leadingcourses.com app nu ook op Google Play

Na de succesvolle lancering van de iPhone app, is de Leadingcourses app nu ook beschikbaar op Google Play (voorheen Android Market). Het mobiele kanaal wordt voor Leadingcourses.com steeds belangrijker. Op dit moment is het mobiele kanaal goed voor zo’n 20% van alle bezoekers, vorig jaar lag dit percentage nog maar op een kleine 7%. Leadingcourses investeert dan ook fors in mobiel. De verwachting is dat eind 2012 meer dan 50% van de bezoekers golfbaan beoordelingen mobiel zal lezen en plaatsen.

Met de app van Leadingcourses.com (http://www.leadingcourses.com) hebben golfers van nu af aan overal de beschikking over de informatie over en beoordelingen van alle Europese golfbanen. Erg handig als je een golfbaan in de buurt wilt opzoeken of het adres of telefoonnummer niet meer weet van de golfbaan. Vooral de GPS functionaliteit wordt door gebruikers hoog gewaardeerd, hierdoor hebben veel golfers nieuwe golfbanen ontdekt.

De app slaat alle data lokaal op de telefoon op, waardoor hoge roamingkosten in buitenland worden vermeden. De app is nu gratis te verkrijgen in de App Store (iPhone/iPad) en via Google Play (Android) .

Als introductie aanbieding krijgt elke gebruiker de komende tijd één kaart (bijv. Benelux) gratis! De overige kaarten zijn via in-app buying verkrijgbaar en kosten slechts 0,79 eurocent. Een kleine investering vergeleken met de anders hoge roamingkosten.