Industry Wire

Geplaatst door mobtzu

Leisure Group Europe kiest mobtzu voor mobiele strategie

Leisure Group Europe (LGE) slaat de mobiele snelweg in. Voor haar merken Basic-Fit en HealthCity heeft Leisure Group Europe het startschot gegeven voor de ontwikkeling van mobiele apps. mobtzu zal voor deze mooie merken de mobiele strategie, het app concept en de user experience ontwikkelen.

Met deze apps zullen Basic-Fit en HealthCity de sportieve ervaring binnen en buiten de sportscholen optimaliseren. De apps zullen onder andere de mogelijkheid bieden om lessen te reserveren, voortgang te meten en analyseren en om de algehele lifestyle zo gezond mogelijk te maken. De technische realisatie ligt in handen van Gemoro. De betrokken partijen werken nauw samen om de apps in het eerste kwartaal van 2013 te lanceren.

“Wij zijn erg blij dat we Basic-Fit en HealthCity kunnen helpen hun leden te stimuleren om te gaan sporten. Zo dragen we bij aan een gezondere maatschappij!”, vertelt Ivonne Bojoh, managing director mobtzu.

“Met dank aan mobtzu hebben we in sneltreinvaart onze mobiele strategie bepaald, een concept ontwikkeld voor beide merken en de kaders geschept voor de ontwikkeling van onze apps. We zijn er van overtuigd dat we met deze apps onze leden een aansluitende dienstverlening bieden die bijdraagt aan hun gezondheid, fitheid en plezier!, aldus Franklin de Vocht International IT Manager Leisure Group Europe.”

Over mobtzu
mobtzu creëert, produceert en promoot mobiele experiences voor bedrijven die waarde toevoegen aan het leven van mensen én merken. Ze werkt gefaseerd voor een optimale projectbeheersing: vanaf strategie via concept en design tot en met de technische executie. mobtzu werkt met veel plezier voor merken als MyOrder, De Lotto, European Container Terminals, Veronica en Sandd.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht