Geplaatst door Kittyhawk

Lejeune Association Management sluit overeenkomst met online marcom bureau Kittyhawk

Lejeune Association Management (http://www.lejeune.nl) heeft een overeenkomst gesloten met online marketing en communicatiebureau Kittyhawk (http://www.kittyhawk.nl). Kittyhawk heeft voor Lejeune een masterwebsite ontwikkeld waarin de functionaliteiten en widgets zijn opgenomen die voldoen aan de behoeften en wensen van bij Lejeune aangesloten brancheorganisaties. Er zijn inmiddels 14 organisaties die gebruik gaan maken van deze collectieve faciliteit. Zij krijgen hiermee behalve een aanzienlijk kostenvoordeel, de beschikking over een open source platform met de functionaliteiten uit de nieuwste generatie internettechnologie (‘Web 2.0’). Daarbij is de masterversie op zo’n manier ontwikkeld dat elke vereniging naast de content eenvoudig de layout en functionaliteiten kan aanpassen.

Niet alleen heeft het internet de leidende rol van conventionele verenigingsmedia overgenomen, ook biedt het de mogelijkheid om de verenigingswebsite om te vormen van een ‘passief’ informatieplatform tot een actief medium voor informatievergaring, kennisdeling en interactie tussen leden.

Lejeune en Kittyhawk verwachten het nieuwe platform en de verschillende sites in het tweede kwartaal van 2013 live te hebben.