Geplaatst door Lexmark

Lexmark gecertificeerd volgens ISO 20243-norm

Lexmark voldoet aan de ISO 20243-norm. Het is de enige printerfabrikant die deze veiligheidscertificering voor de toeleveringsketen heeft behaald. De ISO 20243-norm is een reeks eisen en aanbevelingen. Wanneer bedrijven hier aan voldoen, betekent dit dat zij het aantal schadelijke en namaak-producten tot een minimum beperken. De norm heeft betrekking op de beveiliging van de toeleveringsketen, van productontwikkeling tot productie en distributie.

“De beveiliging van commerciële kant-en-klare goederen is een groeiende zorg onder klanten. Lexmark is er trots op dat het stappen heeft ondernomen om die zorg te verlichten via de veiligheidscertificering voor de toeleveringsketen. En om het eerste en enige printerbedrijf te zijn dat dit heeft bereikt”, zegt Allen Waugerman, president en chief executive officer van Lexmark.

“Deze certificering toont aan dat Lexmark er alles aan doet om ervoor te zorgen dat onze producten authentiek zijn en zoals we ze hebben ontworpen. Dit bevestigt nog maar eens dat we veel waarde hechten aan het leveren van veilig producten van hoge kwaliteit aan klanten over de hele wereld”, aldus Waugerman.