Geplaatst door Clarity Benelux

Linda Schilperoort maakt overstap naar Clarity Benelux

Op 3 november is Linda Schilperoort (42) gestart als Senior Accountmanager bij Clarity, een wereldwijd geïntegreerd communicatiebureau met kantoren in de VS, UK en Benelux. In deze rol is zij verantwoordelijk voor een aantal van de (inter)nationale accounts van Clarity Benelux.

Met ruim 15 jaar werkervaring aan zowel klant- als bureauzijde en in media, brengt zij veel kennis met zich mee op het gebied van communicatie, content en PR. Linda: “De afgelopen jaren heb ik in heel verschillende functies alle aspecten van het communicatievak voorbij zien komen, vooral in B2B en tech. Ik kijk er naar uit mijn kennis en ervaring, samen met het team, in te zetten voor de klanten van Clarity en te bouwen aan de groei van dit ambitieuze bureau.”

Voor Clarity Benelux is Linda de eerste nieuwe aanwinst sinds de rebranding van Yellow Communications naar Clarity. Karin van Geelen, Managing Director, Clarity Benelux: “Met de komst van Linda zetten we de volgende stap naar verdere, internationale groei.”

Over Clarity
Clarity is een wereldwijd geïntegreerd communicatiebureau dat de verhalen vertelt van merken die de wereld verbeteren met technologie. Clarity ondersteunt bedrijven van iedere omvang, van startups tot grote multinationals. Hun teams van experts lossen communicatie-uitdagingen op en leveren bedrijfsresultaten met earned-, paid- en owned-strategieën, én met bedrijfseigen technologieën. Naast snelgroeiende kantoren in New York, Londen, San Francisco, Los Angeles en Benelux, heeft Clarity een wereldwijd netwerk van partnerbureaus. Ga voor meer informatie naar www.clarity.pr/nl/ of volg Clarity via Instagram, LinkedIn, Twitter of Facebook.