Geplaatst door Logeion

Logeion en Frankwatching intensiveren samenwerking

Logeion, de Nederlandse beroepsorganisatie voor communicatieprofessionals en Frankwatching, dé toonaangevende aanbieder van trainingen en webinars in de vakgebieden content & communicatie, e-commerce, marketing, SEO & analytics en social media, gaan intensief samenwerken. Ze introduceren samen een programma voor ruim 3.500 Logeion-leden en andere communicatieprofessionals, die zich verder willen ontwikkelen. Onder de noemer ‘What’s Going on in Digital’ organiseren ze vanaf begin 2018 meet-ups op het gebied van digitale communicatie met onderwerpen als social content, analytics en online persuasion.

André Manning, directeur van Logeion, is blij met deze samenwerking. “Het speelt direct in op de wens van onze leden en de ontwikkelingen in het communicatievak. Door met Frankwatching samen te werken kunnen we nu ook een programma aanbieden op het gebied van digitale communicatie. Dit sluit mooi aan bij de Logeion-trends 2018/2019.”

Frank Janssen, directeur Frankwatching, denkt dat de samenwerking een nieuwe impuls kan geven aan het communicatievak. “Frankwatching leidt jaarlijks duizenden professionals op en is 3 jaar op rij uitgeroepen tot topopleider in marketing & communicatie. Door ons grote netwerk zijn we in staat om voor elk onderwerp de juiste experts te vinden. Wij kijken er naar uit om kennis over digitale trends en thema’s in communicatie ook met de Logeion-leden te gaan delen.”

Via ‘What’s Going on in Digital’ bundelen beide partijen de krachten op het vlak van het ontwikkelen en aanbieden van kennissessies en hieraan gerelateerde trainingen over digitale trends & topics. De samenwerking draagt bij aan de professionalisering van het snel veranderende communicatievak.

Op 22 maart  2018 vindt de kick-off van ‘What’s Going on in Digital’ plaats bij Frankwatching in JIM (Jaarbeurs) Utrecht. Sprekers Kirsten Jassies en Kim Swagemakers gaan dan in op de thema’s social content en visual stories. Tijdens de aftrap wordt het programma voor 2018 bekend gemaakt.