Het Loyaliteitscentrum gedegen van start met Customer Interaction Center

“De keuze voor CIC was voor mij een hele logische,” aldus Corien Schrijver van Het Loyaliteitscentrum. “Het heeft de meeste complete inrichting en is bovendien ook nog eens heel erg flexibel. Het groeit in ons tempo met ons mee en kan probleemloos vanaf verschillende locaties gebruikt worden.”
Het Loyaliteitscentrum richt zich vooral op organisaties die zelf onvoldoende toe komen aan de klantenservice. “Veel winkels en ondernemers voelen zich genoodzaakt om ook online zaken te gaan doen maar realiseren zich niet dat daar meer bij komt kijken dan een website met een betaalmogelijkheid,” legt Corien Schrijver uit. “In een gewone winkel praat je met de klant en je kan zien wat ze vinden en willen. Online kan dat ook maar moet je er wel tijd en moeite in steken. Doe je dat niet dan haken de klanten af. Wij luisteren naar wat de klanten vinden, we vragen ze er naar en natuurlijk zijn we direct beschikbaar voor contact via het voorkeursmedium van de klant. Of dat nu de telefoon, Twitter, Facebook of een ander kanaal.”
Corien Schrijver is ook erg te spreken over de samenwerking met Frontline en Interactive Intelligence. “Het is een goede samenwerking en ze denken ook echt met ons mee. Ze hebben vertrouwen in onze ambities en mogelijkheden en dat waarderen wij zeer.”
————-
Over Het Loyaliteitscentrum
Het loyaliteitscentrum is als facilitair loyaliteitscentrum dé essentiële schakel tussen uw bedrijf en uw klanten op het gebied van bereikbaarheid op het gebied van telefonische bereikbaarheid, social media en forums. Kwaliteit, flexibiliteit en het opbouwen van relatiemanagement en relevante marketing door middel van monitoring van uw marktgebied.
www.loyaliteitscentrum.nl
Over Frontline
Frontline is, met meer dan 20 jaar ervaring, expert op het gebied van innovatieve klantcontactoplossingen. Uw partner voor al uw vraagstukken omtrent IP telefonie, callcenter oplossingen en de koppeling van softwarepakketten met uw telefooncentrale. Klantcontact staat bij alle klanten van Frontline Systems centraal. Dit klantcontact kan zowel per telefoon, als ook bijvoorbeeld per e-mail, web chat, sms of via social media zijn. Een goede bereikbaarheid en efficiënt werken staat zowel voor ons als ook voor onze klanten op de eerste plaats. Wij doen dit door het leveren, implementeren, beheren en onderhouden van hoogstaande software gebaseerde communicatie oplossingen. www.frontline.nl
Over Interactive Intelligence
Interactive Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ) levert innovatieve software en services voor contact centers, unified communications en business process automation. De oplossingen zijn zowel geschikt voor toepassing op de eigen locatie als via een hosted model. Het bedrijf is gestart in 1994, heeft wereldwijd meer dan 5000 klanten, waarvan ruim 170 in de Benelux en staat gepositioneerd in de top 500 van Global Software en Service leveranciers. Interactive Intelligence heeft meer dan 1400 werknemers en een hoofdkantoor in Indianapolis, USA. Er zijn 24 internationale kantoren in Noord-Amerika, Zuid-Amerika, Europa, het Midden Oosten, Afrika, Azië en Australië. De Benelux-kantoren zijn gevestigd in Amsterdam en Culemborg. www.inin.com/nl
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.