Industry Wire

Geplaatst door Lubbers De Jong

Lubbers De Jong stelt Paul Falla aan als creative director

Amsterdam, 16 april 2019 – Lubbers De Jong, pr-bureau voor tech- en innovatiebedrijven, heeft Paul Falla (54) aangesteld als creative director. Falla heeft meer dan dertig jaar ervaring als creative director en copywriter voor internationale reclame- en designbureaus. Hij is gespecialiseerd in het bedenken en realiseren van creatieve concepten en campagnes en helpt bedrijven hun merk op een onderscheidende en aansprekende manier te laden.

Peter Keijzer, directeur van Lubbers De Jong: “De aanstelling van Paul past bij de groeiambities van ons bureau. Naast onze dienstverlening op het gebied van pr, content marketing en leadgeneratie vragen klanten steeds vaker onze hulp bij strategische positioneringsvraagstukken. Dat vraagt om de expertise van een ervaren creative director en die hebben we in Paul gevonden. We hebben de laatste maanden gezamenlijk al meerdere opdrachten succesvol volbracht. Ik ben dan ook erg blij dat we onze samenwerking nu kunnen formaliseren.”

Paul Falla begon zijn carrière eind jaren tachtig in de Londense reclamewereld, waar hij werkte voor onder meer Saatchi & Saatchi en Lowe. In Nederland was de Brit, die sinds 1995 in Amsterdam woont, actief voor verschillende bureaus, waaronder TBWA, Lost Boys en BBDO. De afgelopen jaren ontwikkelde Falla campagnes voor grote merken als Eneco, Philips en The Economist. Falla: “Onze opdrachtgevers hoeven niet langer te werken met aparte reclame-, pr- design- en digitale bureaus. Dit is de nieuwe wereld van communicatie: alle expertise onder één dak.”

Over Lubbers De Jong

Lubbers De Jong is een pr-bureau gespecialiseerd in technologie. Al dertig jaar ondersteunt het bedrijf nationale en internationale technologie- en innovatiebedrijven met het vergroten van hun naamsbekendheid, het versterken van hun reputatie en het realiseren van groei. Lubbers De Jong werkt onder andere voor Red Hat, Infor en Bynder, is initiatiefnemer van de Digital Transformers Awards en sponsor van zowel de Plastic Soup Foundation als de Nederlandse Data Science Prijzen. Lubbers De Jong is winnaar van de Dutch PR Award en maakt deel uit van het wereldwijde pr-netwerk, PR Boutiques International.

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht