Industry Wire

Geplaatst door Lytho

Lytho Gives a DAM is een succes

Nederlandse DAM (Digital Asset Management) software ontwikkelaar Lytho biedt haar platform gratis aan tijdens de COVID-19 crisis. Lytho is een SaaS platform voor marketeers om (op afstand) samen te werken en ondersteunt organisaties om hun boodschap ‘on brand’ te communiceren.

Sinds Lytho eind maart startte met de campagne ‘Lytho gives a DAM’, loopt het storm. Inmiddels zijn er tientallen nieuwe organisaties aangesloten, voornamelijk uit Spanje, Duitsland en de US.

COO Moniek Hop is toch verrast door deze toeloop. De actie is echt opgezet om marketingafdelingen optimaal te laten samenwerken met medewerkers, partners en agency ’s tijdens deze crisis. Daarnaast voorziet het in de vraag om remote werken optimaal te faciliteren. ‘We wilden graag grotere organisaties helpen die echt getroffen zijn door deze crisis. Daarnaast was de gedachte ook om onze consultants en implementatiespecialisten aan het werk te houden omdat veel klanten hun projecten opschuiven. Inmiddels zijn we met man en macht aan het werk een zo goed mogelijk vervolg te geven aan alle aanvragen en huren we zelfs extra personeel in’, aldus Hop.

Lytho is van plan om de komende maanden organisaties te blijven ondersteunen en de software (die normaalgesproken gemiddeld €5000 per maand kost) kosteloos aan te blijven bieden via https://launch.lytho.com/share-the-good

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht