Industry Wire

Geplaatst door M2Media

M2Media wederom op nummer 1 in media- en marketingadvies

Uit onderzoek van het magazine Management Team (MT), waarbij ruim 600 decisionmakers zijn ondervraagd, komt M2Media opnieuw als beste uit de bus in de categorieën media-advies en marketingadvies. Het is het tweede achtereenvolgende jaar dat het bureau in beide categorieën wordt uitgeroepen tot nummer 1.

Nico Hilhorst, oprichter van M2Media, is trots op de overwinning van het hele team: “De positie van een bureau als dat van ons blijft door de jaren heen veranderen. We krijgen steeds meer en verscheidener werk van onze opdrachtgevers gegund en vervullen daarmee de regierol zoals we die voor ogen hebben: de bruggenbouwer tussen merken en consumenten. Deze notering in de MT100 is voor ons een bevestiging dat we op de juiste koers zitten.’’

OVER DE MT100 enquête
Het MT100-onderzoek wordt uitgevoerd door Inscope Consulting, een divisie van de Erasmus Universiteit Rotterdam. In totaal vulden 627 marketeers de vragenlijst in. Aan respondenten is gevraagd welk bureau hun absolute favoriet is en hoe ze het bureau waarderen op klantgerichtheid, productleiderschap en excellentie van uitvoering. M2Media kwam hier wederom tweemaal als beste uit de bus.

Noot voor de redactie, niet voor publicatie

OVER M2MEDIA
M2Media is al 16 jaar hét onafhankelijke media- & marketingbureau voor ondernemende marketeers. Bij M2Media werken dagelijks ruim 35 gepassioneerde vakmensen samen aan strategie, planning en inkoop van geïntegreerde off- & online mediaoplossingen.

M2Media werkt onder andere voor BOVAG, Coop, In Person, Jaarbeurs, KWF, Monuta, Radio 538 en VGZ.

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht