Geplaatst door Canal Digitaal B.V. / M7 Group S.A.

M7 en Vestel stellen samen de hybride Smart TV app voor

M7 Group, één van Europa’s grootste aanbieders van betaal-tv (en eigenaar van de merken Canal Digitaal en Online.nl) en toonaangevende tv-producent Vestel sloten een overeenkomst om de innovatieve M7 hybride Smart TV App te integreren in de laatste nieuwe Vestel Smart tv’s De Smart TV’s van Vestel zijn verkrijgbaar onder verschillende merken zoals Toshiba, Hitachi, Finlux, JVC en Telefunken.

Met de hybride Smart TV App, ontwikkeld door M7, hebben alle gebruikers van een Vestel smart-tv, uitgerust met een ingebouwde satelliet-tuner, toegang tot zowel lineaire als niet-lineaire content in haarscherpe HD en zelfs UHD-kwaliteit. En dat allemaal zonder een decoder. Door de smart-tv te verbinden met het internet, heeft de gebruiker bovendien toegang tot verschillende interactieve mogelijkheden (zoals Restart & Replay, films op aanvraag) en digitale diensten zoals cloud-opname en een elektronische programmagids.

De Smart TV App van Canal Digitaal is beschikbaar op verschillende modellen van Vestel (modellen vanaf november 2017). Naast deze innovatieve manier van tv-kijken, kan de gebruiker genieten van entertainment en digitale diensten niet alleen via de smart-tv, maar ook op alle mobiele apparaten van de Canal Digitaal TV App. Hierdoor kunnen de gebruikers altijd en overal genieten van hun favoriete programma’s. Beide mogelijkheden zorgen voor een ultieme tv-ervaring bij het wisselen van het ene apparaat naar het andere.

“We zijn erg blij met de samenwerking tussen ons en de M7 Group. Door de integratie van deze hybride M7-app op de smart-tv’s van Vestel, zullen onze gebruikers kunnen genieten van lineaire en niet-lineaire televsie in de beste kwaliteit.” Zegt Hakan Kutlu, Vice President Marketing en Product Management, Vestel.

“Wij zijn verheugd met deze samenwerking met zo’n ervaren, innovatieve marktleider als Vestel Group. Vestel erkent het marktpotentieel voor onze Smart Tv App. Canal Digitaal-klanten met een Vestel Smart TV kunnen vanaf nu ook genieten van een nog spannender en meer eenvoudige tv-ervaring.” zegt Hans Troelstra, CEO van M7 Group.