Industry Wire

Geplaatst door MAMA

Mama maakt marketing makkelijk

Onder de naam Marketing Makkelijk, ofwel MAMA, wordt vanaf vandaag het uit de VS afkomstige sales- en marketingpakket Automational aangeboden op de Nederlandse markt. Automational is een alles-in-één-oplossing voor relatiebeheer (CRM), email-marketing, website-analyse en verkooponder-steuning (pipeline- en opportunity management), specifiek gericht op het MKB.

“Met deze oplossing kunnen bedrijven ècht een efficiency-slag slaan”, zegt algemeen directeur Marc la Chapelle. “Online marketing staat sowieso bij veel bedrijven nog in de kinderschoenen en er wordt veelal gebruik gemaakt van verschillende tools, die slechts deeloplossingen bieden. Met het alsmaar overhalen van klantgegevens van het ene naar het andere systeem wordt niet alleen veel tijd verloren, maar worden ook veel fouten gemaakt, die dan later weer hersteld moeten worden”, ligt La Chapelle toe.

CRMHOW.COM, de moedermaatschappij van Marketing Makkelijk, richt zich op geautomatiseerde en doe-het-zelf implementatietools voor CRM. “De door CRMHOW ontwikkelde tools zijn heel goed bruikbaar voor het inrichten van en werken met Automational”, zegt La Chapelle. “Het Automational pakket is zo gebruiksvriendelijk en logisch opgebouwd, dat implementatie-advies en training nauwelijks nodig zijn”, gaat hij verder. “We helpen onze klanten op weg met twee ‘onboarding-sessies’ en we bieden zogenaamde sjabloon-inrichtingen aan, waarin specifiek voor Nederland relevante functies zitten. Vanuit CRMHOW.COM beschikken we daarnaast over een groot aanbod van self-serivice-tools die onze klanten helpen om zelfstandig hun processen te automatiseren”.

Het motto van Marketing Makkelijk is “Een Kind Kan De Marketingwas Doen”, want Automational maakt online marketing kinderlijk eenvoudig.

Zie voor meer informatie: www.marketingmakkelijk.nl

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht